søndag den 10. oktober 2010

Søndags gøremål

Lidt stemningsbilleder fra min lyserøde lørdag. Der var fint pyntet op i Mindeparken:



Det var et meget simpelt kvindeløb. Her er start:



Og så var vi et par hundrede, der løb for en god sag. Vi tog selv tid (og vores tid var IKKE prangende, men vi gennemførte). Til gengæld fik vi en fin gavepose, og jeg vandt også et medlemsskab til Biografklub Danmark:



Så var vi i Musikhuset til Elsk mig i nat. Hele salen stod op og klappede (og hvad jeg selv syntes, vil jeg så holde for mig selv). Dagen sluttede med marokkansk mad. Mums.

Og nu er jeg ved at gøre klar til fødselsdag. Hele familien kommer til brunch i anledning af yngstes 18 års fødselsdag, og fætterens 22 års. Vi holder det her hos os, og det bliver dejligt at se dem allesammen. Til middag rejser gemalen så til Barcelona,- men han når da lige at være med til det meste.

Her bliver vist ikke megen tid til håndarbejde i dag. God søndag.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med det flotte løb og gode initiativ!
    Og et kæmpe tillykke med yngste! Håber I får en dejlig søndag!
    Kærlgst Heidi

    SvarSlet
  2. Godt gået...løbet...og rigtig god fest!

    SvarSlet
  3. Hovedsagen er at gennemfoere og saa er vi lige glade med tiden hihi. Tillykke tillykke. Fik niecen vabler fnis?????
    Og rigtigt hjerteligt tillykke med baade soenneke og nevoe. God soendag.

    SvarSlet
  4. Hvor er det godt gået (løbet) at du deltager i så mange løb. ;-)
    Jeg er imponeret over alt det, du når at putte ind i døgnets timer.

    SvarSlet