tirsdag den 8. juni 2010

Heldig, igen

Hvor har jeg dog haft mange bekymringer i mit liv, der ikke er blevet til noget. Nu for eksempel i går, hvor jeg hele dagen kunne bekymre mig om vejret, og så viste det sig fra sin allerbedste side, det det kom til stykket.



Det blev en rigtig hyggelig aften med løb i skoven og Mindeparken. En HÅRD rute med meget op ad bakke, men jeg kom i mål og det var dejligt. Der er noget helt specielt over Kvindeløb, en skøn stemning, -måske fordi så mange følges ad som kolleger, strikkeklub, søstre, veninder - og der er kroppe i alle højder og drøjder. Mange havde også taget tæppe og madkurv med i går, selvom der jo var lidt vådt på græsset.
Det var så forårets Kvindeløb,- 4 styk blev det til. Og i efteråret er der vist kun et. Behøver jeg fortælle, at jeg er tilmeldt?

Ses vi til Smuk Kvindeløb 26. september? God tirsdag.

10 kommentarer:

  1. Hvor var det heldigt, at det holdt tørvejr - her øsregnede det lige til sent. Og tillykke med med den flotte præstation, Eva! Var der ikke mudret i skoven og parken?

    SvarSlet
  2. Jeg gik også hele dagen og var bekymret for om min ro tur måtte aflyses, men næ nej..opholdsvejr og af sted med "Mandagspigerne"

    Løbe? nej, ikke mig :-D

    SvarSlet
  3. Ja dér var I da bare heldige med vejret. Det er så dejligt med de dér arrangementer, hvor der er en helt bestemt fællesskabs-stemning. Til at blive helt høj af;-)

    SvarSlet
  4. UUUUHHHH GODT GÅET...det kommer tættere og tættere på det løb.....skal selv til mir første "LØB" den 15 Juni i KBH (har aldrig løbet 5 km) så er spændt på hvordan det kommer til at gå!!!
    Er fuld af respekt for dig ...Klap dig selv på skulderen

    SvarSlet
  5. Skønt med en tur i skoven :o)

    Dette løb var gået min næse forbi, øv. Måske jeg skulle tag og tjekke kalenderen og melde mig til "smuk kvindeløb"

    SvarSlet
  6. Hei så sprek du er. Og helt enig i at skulle jeg stille opp noe løp tror jeg dette måtte være et slikt som dette. Men det er nå lenge siden jeg har løpt. Og så bra at været ble ganske bra, det gjør jo alt litt hyggeligere.

    Takk for følge på twitter. Masse hilsen Turid

    SvarSlet
  7. Heldigvis bliver de fleste af ens bekymringer ikke til noget...ellers ville det vis se skidt ud i verden!

    SvarSlet
  8. Nu kan du holde sommerferie fra kvindeløb med god samvittighed, når du har gjort det så godt.
    ;-)

    SvarSlet
  9. Tak for alle klap på skulderen!

    Æblekinder: god tur d. 15.
    Henriette: Du må da melde dig til,- der er jo god tid til at komme i form...(tænker jeg altid, når jeg melder mig til)

    SvarSlet