søndag den 14. marts 2010

Forårslørdag



Selvom vi ikke troede det muligt, så fik vi lige smagt på foråret i går. Cyklen, min glemte ven, blev fundet frem, og det gik derudaf. Hvor er det hele altså meget nemmere, når der ikke ligger sne over det hele.

Jeg måtte lige købe til hornvioler til at par krukker, bare for at prøve. Læg mærke til blomsterfluen på det største af billederne! Selv insekterne er ved at vågne.

Mit nye yndlingshækletøj..., det får du at se i morgen.

I aften skal jeg høre Århus Pigekor i Bregnet Kirke ved Rønde. Jeg glæder mig rigtig meget til at høre deres nye repertoire, som de er i gang med til den rejse, de forhåbentlig skal på til sommer. Vi mangler stadig en rig onkel, men pigerne knokler som små... for at synge penge ind og blive dygtige.

God søndag .

6 kommentarer:

  1. Forår !
    Og du har sat hornvioler :-)
    Her er jorden dog stadig helt frossen i alle mine krukker.

    SvarSlet
  2. Jeg går fra denen blog med blomster til den anden ;-) og her er alt dækket af sne, men forår, det er det :-)

    SvarSlet
  3. Jeg måtte altså også snyde lidt, for jorden i mine krukker var helt frossen. Men jeg fandt et par tomme og en pose jord, der var blød og fin. Og så kunne jeg lege forår:)

    SvarSlet
  4. Så deilig det høres ut at våren snart er hos dere. Det danske ordet forår er et nydelig ord for det vi kaller våren. Blir inspirert av å lese bloggen din i dag. takk for koselig hilsen inne hos meg. ja, blogging er deilig. ;-)

    Alt godt fra Eirin

    SvarSlet
  5. Jeg har også købt stedmoderplanter og hornvioler, kunne ikke lade være...og det er altså lige om hjørnet...

    SvarSlet