fredag den 29. januar 2010

Nye huer


Det er blevet til et par små huer mere til Red Barnet under de spændende håndboldkampe. Billedet yder ikke helt farverne retfærdighed, men nu kan du da se dem.
Ærgrelsen over, at herrerne tabte i går har lagt sig. Jeg kom til at tænke på, at hvis nogen kom og sagde til mig, at jeg var den 5.-6. bedste i verden til noget, så ville jeg nok ranke ryggen lidt. Men det gælder ligesom ikke, når man sidder og ser håndbold. Sådan er det nok bare, men jeg vil nu alligevel takke for medrivende kampe. Det er fedt at se nogen, der kæmper for deres sag. Hvad enten det er håndbold eller...
God fredag. Og held med de kampe, du skal kæmpe.

5 kommentarer:

  1. Søde små huer! Jeg har også lavet en stak - det er et sjovt og hurtigt håndarbejde.

    SvarSlet
  2. hvor er de smukke, hvor har du fundet den opskrift? Jeg er i gang med min første, men strikketøj er noget jeg skal tænke aktivt, at jeg skal gøre, så ofte glemmer jeg at finde det frem :-)
    Ha en god dag :-)

    SvarSlet
  3. Søde huer til en god sag...der er mange kampe der skal kæmpes rundt på vores jordklode...

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare søde! Det er en vigtig kamp, du har kastet dig ind i der :-)

    Randi

    SvarSlet