onsdag den 27. januar 2010

Kunst


I aftes var jeg til møde, ikke et helt almindeligt et, men til generalforsamling i den lokale kunstforening. Det er en lille forening, der holder til i Sognegården, og den årlige generalforsamling er altid godt besøgt. Der er lodtrækning om årets indkøbte kunstværker. I år var der mange ting, jeg gerne ville have haft. Smukke krukker, akvareller, tegninger,- men ak, jeg vandt ikke. Så jeg kan begynde at glæde mig til næste år, hvor jeg har et ekstra lod, og så har jeg jo en chance...
Medlemmerne af kunstforeningen udstiller i frem til generalforsamlingen, og her vælges "årets kunstner". I år blev det en ung mand, der maler med stærke motiver og stærke farver.
Det var en hyggelig aften med inspiration. Måske skulle man male lidt...

2 kommentarer:

  1. Det er aldrig for sent at begynde. Min mor begyndte i en alder af nogle og 60. Du kan se hendes malerier her hvis du har lyst: www.lydian.dk

    SvarSlet
  2. Hej Solrun. Jeg har prøvet at komme ind på din mors side, men der er ikke adgang. Jeg prøver senere. det er altid dejligt med mennesker, der er nysgerrige og tør springe ud i noget nyt.

    SvarSlet