torsdag den 10. juli 2014

Bang

Ferien blev skudt i gang med dejligt samvær, gode venner og alle mine børn og børnebørn i ét sammensurium. Noget så dejligt. Og der har været tid til at forkæle og til at blive forkælet.

Nu er de sidste rejst, og jeg trængte noget så frygteligt til at bruge et gavekort:



Nu er kroppen banket igennem og skuldrene kan finde på plads. Resten af dagen skal bare bruges på at se opvask og diverse i øjnene. Tro mig, det trænger. Jeg skal bare lige have en kop kaffe på terrassen først....

Der er jo en pæn temperatur i disse dage, og jeg må indrømme, at jeg nyder de hyppige ture til vandet. Hvor er det fedt at have tid til daglige dyp. Til gengæld kniber det lidt med håndarbejde, men lidt sommerhækling må der jo til:



Jeg synes normalt, at tiden flyver afsted, men feriedage, de forsvinder da bare før man aner det. Tilbage til terrassen, -kaffen er brygget.


8 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie til dig, sikke en skøn start du har fået. Ja feriedage løber hurtigt af sted, min ferie er snart over, og jeg er slet ikke arbejdsklar ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har heldigvis tre uger endnu, - og de skal rånydes.

      Slet
  2. Det er da bare den bedste start, en ferie kan få :0)
    Ja det er alt for varmt til meget håndarbejdsside i disse dage, men vi har jo et pragtfuldt vejr at holde ferie i..
    God ferie

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skal bestemt ikke klage over vejret. Det kan hurtigt blive strikkevejr igen.

      Slet
  3. Sikke en dejlig start på ferien. Og travl på en anden måde end hverdagen ;-) Vent bare til de små bliver så store, at de vil undersøge alle skabe og skuffer ... så bliver der noget at rydde op ;-)
    Fortsat god ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg forestille mig. Og det går bare rigtig stærkt med de to små.

      Slet
  4. Sikke en dejlig start på din ferie - og du har da fået et enestående flot vejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er godt tilfreds med vejret :)

      Slet