fredag den 23. marts 2012

Så blev jeg også færdig med at lytte Liza Marklunds ”sort hvid”, og den kan jeg godt anbefale. En solid Marklund-krimi, - ikke den bedste, ikke den værste, men som sædvanlig med en god blanding af kriminalitet og privatliv.
Annika Bengtsson viste flere sympatiske sider end sædvanligt, og stadig er hun ind imellem irriterende og handler helt uforståeligt. Dejligt med en ”heltinde”, der er menneskelig og kradser lidt. Og slutningen….., den kalder på efterfølgeren. Nu er jeg i gang med ”Kvinderne på stranden”, som jeg lige har fået fra DR. Håndarbejde bliver der ikke lavet noget af, og det er egentlig trist.... God weekend.

7 kommentarer:

  1. Den har jeg også lige læst, og jeg er temmelig enig med dig i din bedømmelse :-)

    Randi

    SvarSlet
  2. Liza Marklund går man som regel ikke fejl af. Hun er bestemt en af mine favoritter. Har dog ikke læst den du her nævner.
    Knus Majbrit

    SvarSlet
  3. Spændende, Eva - tak for anbefalingen!
    Jeg kan huske, at du fortalte om Vibeke Arndals bøger om Ambrosius Stub sidste år. Nu har hun skrevet en ny i serien ('Dværgens bog'), som jeg vil låne. Tænkte at det også er noget for dig. Ha' en god weekend.

    SvarSlet
  4. Tak, Madame. Den vil jeg kigge efter. Jeg bliver helt varm indeni, når jeg tænker på bøgerne om Ambrosius:)

    SvarSlet
  5. Du får sikkert tid til håndarbeid igjen :) Men det er også fint å lese bøker.

    Ha en god helg!

    SvarSlet
  6. Glæder mig til at læse den...er stadigvæk i en lang kø på bibloteket....

    SvarSlet
  7. Dejligt med en god bog. Jeg kan dog stadig ikke forlige mig med papirløse bøger, men jeg træner :-)

    SvarSlet