søndag den 4. december 2011

Lidt sødt til kaffen og lydbog

Jeg har ladet mig friste. Ovre hos Lone har jeg set dejlige småkager blive til, og så måtte jeg jo selv i gang. Havregrynskager efter Lones opskrift:



Og der skal nok komme lidt chokolade på, Lone. (De smager altså rigtig godt!!!)

Har du mon set, at du kan få Peter Øvig Knudsens bog Hippie som lydbog helt gratis på dr.dk? Indlæsningen er krydret med musik af Tømrer Klaus, som nogen af os husker fra de glade 70´ere. Det gælder kun til og med i dag, så du skal skynde dig. Og der kommer flere boggaver, så hold øje.

Jeg har en lang liste med "skal gøres i dag", og så er der julehygge på vejen med æbleskiver. Ikke dårligt.

4 kommentarer:

  1. Nøj, Eva..

    De ser flotte ud... De er helt fantastiske.. JA husk nu chokoladen.. Det er prikken over Iét..

    Uhm.. Lydbog... Noget jeg ALDRIG har gjort det i. Måske man skulle prøve det.. tænker lige over konceptet.

    God fornøjelse med kaffen, kagerne og måske bogen, eller alle de 100 ting du skal nå.

    Lone

    SvarSlet
  2. De ser jættegode ud...og god sønDAG til dig - ps jeg hørte englesang ved Luciakåringen i Malmø i fredags - hold da op et smukt kor.

    SvarSlet
  3. Lækre småkager til lidt søndagshygge. Jeg har fået downloadet bogen, så mangler jeg blot at finde ud af at få den over på iPod'en :-)
    God søndag til dig

    SvarSlet
  4. Hvor ser de kager lækre ud :-)
    Jeg nyder også lydbøgernes univers,jeg er bare ikke til krimier. Jeg ville ikke få læst den samme mængde bøger.
    God aften

    SvarSlet