søndag den 14. august 2011

Ondt blod



Endnu en lydbog er røget gennem ørerne, Ondt blod af Arne Dahl. Det var en hyggelig, uhyggelig fornøjelse, hvis I forstår. Masser af spænding, et for en gangs skyld effektivt svensk politi, lidt hip til det svenske samfund, som mange krimier har for vane. Alt i alt en bog, jeg gerne vil anbefale.

Nu er jeg så godt henne i den næste af en yndlingssvensker, nemlig Camilla Läckberg. Jeg har for tiden mange praktiske gøremål, og det glider ligesom nemmere med en god bog i ørerne.

Der skal så også lige gøres klar til den "rigtige" skolestart i morgen, hvor alle de forventningsfulde poder møder op og forhåbentlig glæder sig. Jeg glæder mig til at se dem, i hvert fald. Vi har været i gang en uges tid nu med at forberede skoleåret, med kurser, møder, årsplaner, og alt, der hører til.

Regnen siler ned uafbrudt. Kunne den måske holde en pause mellem 7 og halv 8 i morgen tidlig, for jeg er på cykel. Please:)

2 kommentarer:

  1. Jeg er fan af svenske krimier, så jeg vil skrive mig din anbefaling bag øret.

    Jamen mon dog ikke det bliver tørvejr i morgen? Det gode vejr plejer da at komme, når skoleferien er slut :-)

    Randi

    SvarSlet
  2. Jeg elsker krimier !
    Og god skolestart:-)
    Og kunne regnen ikke stoppe HELT ?!

    SvarSlet