tirsdag den 1. februar 2011

Gåtur

Lørdagens motions blev en gåtur til centrum efter te. Jeg kan godt lide te, og har masser af fine dåser med forskellige slags. Men jeg er vist uhelbredeligt kaffedrikker....

Der blev købt rigligt ind. Først en lækker earl grey med blomster:



Og så en rooibos-te med "earl grey-smag". Den kan anbefales:



Og familiens yndlings-te, fløde:



Til sidst kanel-te:



Således blev dåserne fyldt op, og jeg fik lidt motion.

I dag står den på arbejde. Der er både møde i eftermiddag og i aften, så ingen motion kan presses ind i programmet.
God tirsdag.

4 kommentarer:

  1. Uhmmm nu fik jeg lyst til nye blade i tedåserne.
    God tirsdag

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert.... Jeg elsker også the, og tilslukker mig klart din begejstring for disse skønne blade.
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  3. Uhhh kan næsten dufte alle aromaerne igennem skærmen.....jeg har det som dig er nok mest kaffedrikker, men en kop virkelig god the er heller ikke at foragte.
    kh JANE

    SvarSlet
  4. Det er godt med flere sorter te :) Ha en fin dag og kos deg!

    Klem

    SvarSlet