søndag den 21. november 2010

Og så blev det søndag

Det var da en dejlig lørdag, ja det var. Først et fint julemarked, hvor jeg hilste på Karen og Wenche (se indlægget fra i går) og fik investeret i lidt små figurer:



Og så til Madicken, hvor nevøen var så sød og glad:

Vi fejrede ham med boller og kagemand efter forestillingen, og vi var 35, så det var en vældig fødselsdagssang.

I dag fortsætter festlighederne skam, - vi skal ind og se Harry Potter 7.



Selvom jeg slet ikke er til fantasy, så er jeg helt skudt i Potter. Bøgerne har et helt fantastisk rigt sprog, og der er så mange fine, finurlige påhit, som man kun kan elske. Virkelig intelligent lavet.
Men inden skal der forberedes til næste uge i skolen, og der skal gøres lidt rent. Måske ville jeg hellere strikke og sy og hækle, - det vil jeg ikke helt udelukke, men det kan jo ikke være tant og fjas det hele.
Rigtig dejlig søndag derude.

15 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt.... og sikke en dag for nevøen :)
    Tant og fjas er ellers rigtig dejligt..... Rigtig god fornøjelse i dag;-)

    SvarSlet
  2. jeg er også vild med Harry Potter og glæder mig til at se den nyeste film :-D

    SvarSlet
  3. Jeg vil nu også hellere lave håndarbejde, som gøre rent. Men det kan jo blive nøvendigt. God søndag.

    SvarSlet
  4. Så flotte figurer du har fått tak i!! Ha ein god søndag:))

    SvarSlet
  5. Så fine små figurer du har kjøpt. De var veldig søte, likte særlig godt den grønne!

    Harry Potter er flott, ja! Skal få sett den siste filmen så fort som mulig!

    SvarSlet
  6. ÅHHH! Jeg elsker altså også bare Harry Potter. Skønt at alle mine drenge også er vild med ham, så har moren en god undskyldning;) Go' søndag til dig:)

    SvarSlet
  7. Ih er totalt Harry Potter fan. I vores lille by kommer den foerst paa plakaten fra paa onsdag. Men jeg glaeder mig. Tror lige jeg maa laese nr 6 igen bare saadan lige for at.......
    Rigtigt soede nisser du fik koebt.
    God soendag.

    SvarSlet
  8. God søndag til jer. jeg håber Harry holder til juleferien, for da har vi planer om et møde med ham :-)

    SvarSlet
  9. Søte figurer du har kjøpt! Kos deg med filmen :)

    SvarSlet
  10. Meget søde figurer.

    Håber filmen var god.

    SvarSlet
  11. Kære Eva

    Tusind tak for besøget!!! Årrggg hvor har jeg været forvirret og intet opdaget!!! Du skulle da lige have sagt Hej det er mig ;-))

    Glæder mig at du fundet lidt godter at tage med hjem.

    KH Wenche

    SvarSlet
  12. Jeg er spændt på, hvad du synes om filmen, Eva. Jeg er en af dem, der har både bøgerne og filmene til gode. Til gengæld er jeg helt væk i Vibeke Arndals første bog om Ambrosius Stub, som du fortalte om her - den er rigtig god :-)

    SvarSlet
  13. jeg er en hel analfabet, når det handler om Harry Potter. Du har vel nok haft en indholdsrig weekend.
    God arbejdsuge

    SvarSlet
  14. Jeg glæder mig også til Harry Potter. Skal lige have set nogle af de første film igen, inden jeg skal i biografen :-)

    SvarSlet