søndag den 3. oktober 2010

Landlig idyl

"En ko er en ko, til den dør", - så sandt, som det er skrevet af Sebastian for mange år tilbage. Disse køer mødte jeg på vej hjem fra arbejde i går sidst på dagen.



Lørdags-arbejdsdagen blev vel overstået, og i dag skal arbejdet suppleres med lidt fritidssysler.
Nogen prøver at puste liv i Loppehuset her i Åbyhøj ved at holde bagagerumsmarked der. Hvis det bliver en succes, skal det være jævnligt her i vinterhalvåret, så jeg håber, der er nogen, der finder vej. Jeg gør!

Og i aften er der koncert i den lokale kirke med det dygtige rytmiske kor, Vocal Line. Jeg er klar på bænken, ja jeg er.
Elevplaner, rengøring, indkøb, forberedelse til i morgen, jo der er nok at fylde på en stakkels søndag. Den skal nok blive brugt.

Rigtig god søndag til dig.

4 kommentarer:

  1. God søndag i lige måde...tjekkede lige, det var Brahms/Lemcke, jeg tænkte på!

    SvarSlet
  2. Ogsaa rigtig god soendag til dig, og god koncert.

    SvarSlet
  3. God søndag aften til dig...min er også rigtig godt brugt...synes den var lidt kort den weekend!

    SvarSlet