onsdag den 23. juni 2010

Se lige her

Min dejlige familie overraskede mig med denne flotte kande i går. 1,7 liter rummer den. Jeg "har noget med" kander. Og denne her er både umådeligt smuk, og så har den en god størrelse, så den kan bruges til vand til aftensmaden osv.
Jeg blev SÅ glad!



Studenten blev fejret på restaurant og smilede og var lykkelig, men luften gik af ballonen, da hun havde spist, og så måtte hun hjem i seng. Det var lidt svært, for veninden havde fest, men der var ikke kræfter tilbage.
I dag er der fest på skolen, i morgen kørsel rundt til forældrene, fredag dimission og så er der fester i weekenden. Så jeg håber, hun har sovet godt i nat:)

Rigtig god Skt. Hans. Pas nu på med kosteskaftet!

7 kommentarer:

  1. Det er en fin kande også på en størrelse så den kan bruges :o)
    Studenten har et hårdt program, bare hun nu er frisk til det.

    SvarSlet
  2. Skøn kande.....kender det....elsker kander, men må styre mig, har ikke mere plads..hahaha ;o)
    Godt datteren holdt ud og tillykke med hende :))

    SvarSlet
  3. Momsestrik: En kande er der da altid plads til...(Desværre har jeg også noget med kopper fra Polen, og æggebægre og....)

    SvarSlet
  4. Din kande er bare flot...godt datteren holdt ud så længe, så må vi håbe hun er klar til de næste dage.
    Også en god Skt. Hans til dig...glemte at få fornyet licensen til kosteskaftet...så tror jeg bliver hjemme iår.

    SvarSlet
  5. Er det ikke det der Mega-mussel? Det er altså ret flot,synes jeg. Og kander kan man ikke få for mange af - der er kun for få skabe til at have dem i.
    Også god Skt. Hans til dig og din studenterdatter.

    SvarSlet
  6. Flot kande,man kan aldrig få for mange kander, aldrig!
    Godt studenten klarede dagen...tillykke med hende!

    SvarSlet
  7. Sikke en flot kande. Sådan en ville jeg nu også blive glad for selv om jeg ikke har noget med kander :)

    SvarSlet