fredag den 4. juni 2010

På bedste vis

Morgenen er startet på bedste vis. Op med terrassedøren, ud med kaffekoppen, solen titter allerede frem i haven kl. 5.



Ellers står weekenden jo i Dronningens tegn her i Århus. Begge vores piger har et laaaaaangt program, for de skal deltage både på Stadion og i Musikhuset om aftenen. Og der bliver øvet i mange timer i dag og i morgen før det hele går løs. Det kommer I nok til at høre mere om.

I aften er der Verdensbilleder i Århus og åbent til midnat. Gemalen og jeg har tænkt at cykle derind, for svigerinden skal synge i Frederiksgade, som i dagens anledning er omdannet til Afrika (!), og det vil vi da gerne høre. Tiden smuldrer, eksamen truer mig, og jeg er endnu ikke blevet venner med den. Det må gerne komme snart. Please.
God fredag!

5 kommentarer:

  1. Ja, de morgener der er fantastiske...4.30 så kunne jeg ikke sove mere...så jeg gik en tur i haven medbringende kaffekop...livet er skønt! håber snart du bliver lidt venner med eksamen...ved godt lige, hvordan det føles i maven...

    SvarSlet
  2. En rigtig skøn morgen... gid vi må få rigtig mange af dem.
    Så må vi da også håbe du snart får fod på det der med eksamen...jeg krydser fingre for dig.

    SvarSlet
  3. Morgenerne er skønne, desværre kom jeg først hjem fra arbejde kl 00.15, men aften var dejlig mild.

    Miner fingre er helt skæve af at krydse dem for dig :oD Det skal nok gå godt.

    SvarSlet
  4. Lyder til at du har fuldt program tords en truende eksamen. Bliver man nogensinde venner med den? Jeg gør ikke.

    Held og lykke med weekendens program

    SvarSlet