fredag den 7. maj 2010

Skidt og kanel

I går fik mine dejlige kolleger cookies til det lange eftermiddagsmøde. Dejlige, store cookies, og de smagte godt. Opskriften havde jeg fundet her.



Gemalen skulle lige vaske lidt op i aftes,- lidt sent, da det lige skulle stå fast, at AGF nu hænger i en meget tynd tråd,- og så var der ikke en dråbe varmt vand. Ups,- et blandingsbatteri var sprunget i kælderen og det varme vand stod ud i en stråle. Det kostede lige besøg af en VVS-mand i 6 minutter. 1.750 kr kostede den lille manøvre. Og så skal gemalen selv i gang i dag med nyt blandingsbatteri.
Hvor var det godt, vi var hjemme og ikke var taget afsted på ferie.

I aften er der personalefest med mine "nye" kolleger. Rigtig god fredag til dig.

2 kommentarer:

  1. Godt at dere oppdaget det! Har selv opplevd dette for noen år siden - godt når det ordner seg!

    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlet
  2. Uha ja det var god i var hjemme, ellers havde der været "vandfest" Lækre cookies! Dem tror jeg, jeg vil prøve at bage!

    SvarSlet