tirsdag den 6. april 2010

I aftes....

I aftes sad jeg og fik en lille smule ondt af mig selv. Det får jeg tit, når en ferie går på hæld, men denne gang måske lidt værre. Jeg trænger i den grad til, at solen skinner og til at man kan opholde sig ude i længere tid. Ja, jeg savner det altså virkelig meget, og jeg har da næsten ikke været uden for en dør i hele påsken.
Hvad gør man så? Finder dejlige billeder frem! Og jeg faldt over disse fra en skøn weekend i september måned sidste år.Først solnedgang over Skagen:



Og så en pragtfuld tur til Grenen! Da vi kom tilbage fra turen, havde en god ven lavet picnic i klitterne med grill og lækre sager.



Kultur blev det også til:



Og så havde jeg det lidt bedre. Men sol og varme har jeg altså stadig brug for. Og tid til at nyde det.

Nyd din tirsdag. Måske skinner solen?

6 kommentarer:

  1. Åh ja sol og varme kan vi godt bruge nu :-) også her regner det,ikke meget men det regner. I morgen lover de 15 grader, så langsomt, Eva, når vi varmen. Håber din opgaveskrivning går som planlagt :-)

    SvarSlet
  2. Vi er vist rigtig mange der længes efter sol og sommer.
    Rigtig god tirsdag til dig.

    SvarSlet
  3. Sikke dejlige billeder - ja, man bliver i bedre humør af at se billeder, hvor solen skinner og også i overført betydning. Her på Amager er det gråt i gråt udenfor, men jeg håber vi får solen at se, for jeg savner den også :-)

    SvarSlet
  4. Uh - det er alt for længe siden, jeg har været i Skagen, kan jeg se ud af dine billeder derfra. Godt man har minderne om sol og sommer. Det bliver skønt med foråret, hvor alting pibler frem, og skoven får den der helt specielle lysegrønne farve.

    SvarSlet
  5. Kender godt det der med at få lidt ondt af sig selv :-)
    Håber du har fået lidt sol i dag :-)

    SvarSlet
  6. Det er jo ren terapi, men en rigtig god en af slagsen, tak for tippet Eva det er sådan det skal være, kan man ikke få den ægte vare må man nøjes med den kunstige og minderne.
    Super.
    Mvh. Michael

    SvarSlet