søndag den 28. februar 2010

Og posten kom...


I går kom posten med den fine kaffevarmer, som jeg vandt i en give away hos Kirkeby. Og så måtte jeg jo ud og shoppe. Jeg fik både en stempelkande OG en mælkeskummer, som jeg også længe havde ønsket mig.
Det hele blev indviet med det samme, og sikke en nydelse. Tusind tak!!!

Vi valgte at gå ud og spise med min bror og svigerinde, som tilfældigvis også var ramt af festende teenagere, så vi fik en rigtig hyggelig aften. Herhjemme blev der festet, og det ser ud til, at det har været hyggeligt. En god oprydning, støvsugning, og så er det vist det. Det eneste, der giver lidt uro i maven, er det top-fyldte askebæger, de unge piger har efterladt. Uh, hvor jeg håber, de bliver klogere.

God søndag til alle.

6 kommentarer:

  1. Herligt , at du måtte ud at købe indmaden til den fine kaffevarmer :-)

    Jeg synes også der er mange unge , der ryger...
    Jeg er lykkelig over mine ikke gør det !

    SvarSlet
  2. Mine gør heldigvis heller ikke. Og man må ikke ryge indenfor her hos os, så askebægeret står på terrassen. Men jeg bliver altså lidt trist over, at de ellers så kloge unge mennesker tror, at det er sejt...

    SvarSlet
  3. Nej hvor er den fin, tillykke, det var da dejligt at så kunne shoppe lidt:-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med den smukke kaffevarmer! Jeg kan også huske, hvordan det var at være ramt af festende teenagere - vi måtte engang male hele køkkenet om :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin den kaffevarmer, den kunne da godt inspirere mig lidt til noget lignende!

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt huske dengang med festende teenagere. ;-) Men jeg savner det overhovedet ikke. Det er egentlig underligt, at de unge mennesker ryger. Jeg overraskes gang på gang, fordi jeg tit møder modne folk, der lige er holdt op med at ryge. Senest en 59 årig tidligere kæderyger. Det er så sejt. Mon ikke de stopper hurtigt igen, de unge?

    SvarSlet