torsdag den 15. maj 2014

Tiden går....

Der er nok at rive i. De dejlige, lyse aftener bliver mest brugt til at falde træt ned. Ærgerligt nok. Tænk, hvad man kunne nå, hvis man havde kræfter nok.....
Nå, men fred med det, - lidt ( = en lille bitte smule) bliver det jo til på trods. 

Lige et par kosmetikpunge mere:


Og et lille, lilla sæt til en af de små, søde:


I dag står den på tur med skolebørnene. Og mon man så ikke kan finde en lille hvede, inden der skal lades op på langs til en kort, og travl bededagsferie? Kort og travl er ikke gode ord om ferier....., men der er gode og hyggelige ting i vente. Og der kommer jo snart en ny, kort ferie.

30 kommentarer:

  1. Hvor er du flittig!
    Kan man mon bestille sådan en kosmetik-taske? De er totalt skønne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg har sendt dig en besked;)

      Slet
  2. Så fine ting du har strikket og syet, Eva. Og foråret har heldigvis mange dejlige helligdage, der giver miniferier.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er som om forårets helligdage er proppet med fødselsdage og andre arrangementer.....

      Slet
  3. Nå nå lidt for du da lavet ♥
    Der er rifter om dine kosmetik-tasker og det forstås.
    God bede-ferie

    SvarSlet
  4. Flotte ting du får lavet selv om du ikke har så meget tid :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo så dejligt at lave lidt med hænderne.

      Slet
  5. Jeg er fuld af beundring over alt det du får skabt i dit liv og heldigvis virker det som o du fylder det hele med glæde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de dejlige ord, - jeg har megen glæde i mit liv. Det er godt at blive mindet om det.

      Slet
  6. Det er nogle rigtig fine punge du laver .. og ferierne har det bare med at suse afsted. Heldigvis er der en del af dem her i foråret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er bare med at nyde de små åndehuller.

      Slet
  7. Syntes da du når at få produceret nogle fine ting. Håber bededagsferien trods travlhed også kommer til at byde på hyggestunder. For mig er det også arbejdsweekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skal nok blive tid til både det ene og det andet.

      Slet
  8. De er altså rigtig søde. Gad vide om mine evner rækker til at sy sådan nogle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør de! Mønsteret og syvejledning er i en af Anne-Pia Godske Rasmussens bøger, og de vil lige egne sig til din nye maskine. Men pas på, - de er vanedannende.

      Slet
  9. Lidt har også ret, det er et super sødt lille sæt og pungene er så fine :-)

    SvarSlet
  10. Sikke smukke ting du laver...
    Kan jeg bestille en kosmetik taske af dig?
    Mvh
    Anne-mette
    40502925

    SvarSlet
  11. Så fine ting! De lilla bukser og top er lige i øjet, og kosmetik-pungene er virkelig fine. Håber, du får nydt din lille ferie! (Jeg tager det som en kæmpelang weekende med hele TRE fridage efter at have arbejdet 11 dage i træk. Men det er såmænd hurtigt nok overstået, tænker jeg.....)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, - efter erfaring er det meget korte weekender, selvom de på papiret er lange:) Men de kan godt nydes!

      Slet
  12. Det er et rigtig fint sæt tøj du har lavet, ja og også kosmetikpungene, de er flotte :-)

    SvarSlet
  13. Sikken et sødt lille, lilla sæt :-) Kosmetikpungene har vi jo talt om ;-) Jeg går mange aftenture for tiden - jeg VIL, selvom jeg er træt. Der er så vidunderligt derude med duften af syrener og alskens herligheder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Maj er den skønneste måned med dufte og blomster.

      Slet
  14. Så står den allerede på arbejde for dig igen. Forhåbentlig var Bededagsferiens aktiviteter ikke noget, der tog for hårdt på dig. ;-)
    Hvor er det et sødt lille sæt, du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt igennem dejlige aktiviteter, - men lidt rigeligt af dem på én gang. Sådan er det jo gerne, at tingene hober sig op. Og det er jo derfor, man har fridagene, ikke?

      Slet
  15. De børnebørn er heldige med så flittig og dygtig en mormor/farmor. Jeg er vild med det lille sæt og med dine kosmetikpunge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er skam også heldig med dem! Uh, som de da er søde.

      Slet