lørdag den 3. maj 2014

Revival

Jeg måtte lige have fat i en gammel traver fra efteråret, - søster manglede, og hvad gør man ikke....:



Fredag aften med symaskine og lydbog, det er faktisk en ret dejlig cocktail.

Elsebeth Egholms "Eget Ansvar", er lyttet til ende. Den var god og meget spændende. Voldsom og urealistisk, men virkelig god underholdning:


Nu er jeg i gang med en ny krimi, denne gang af Øbro og Tornbjerg. Måske skal der kigges lidt på symaskinen samtidig. Jeg har nemlig været flittig fra morgenstunden, så flere timers arbejde er allerede skudt af. Jeg er ikke færdig, men resten må blive i morgen. Basta.

22 kommentarer:

  1. Basta bum. Tid til sjove og det der giver god energi skal ikke findes - men tages. God beslutning, god fornøjelse og jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet :-)

    SvarSlet
  2. Kan du virkelig koncentrere dig om at lytte og sy/strikke samtidig?
    Jeg kan ikke, hver ting for sig.

    Dine små tasker til div. er skønne. Jeg kan godt lide dit stof valg.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Sagtens. Jeg er helt vild med lydbøger, - de får arbejdet til at glide så let.

      Slet
  3. Sikke nogle floote tasker/punge, det ser rigtig godt ud med de farvede lynlåse

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Overvejet flere gange, når jeg læser med hos dig, om man skulle give sig i kast med lydbølger, når der strikkes, broderes eller lignende. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skulle prøve, - nogen kan slet ikke koncentrere sig, men hvis man kan er det jo en mulighed for mange timers litteraturoplevelser.

      Slet
  5. En aften med symaskine og lydbog må være en dejlig cocktail! Og tak for anbefalingen af "Eget Ansvar"! Jeg er ved at læse Håkan Nessers "En fortælling om hr. Roos", som også anbefales :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håkan Nesser har jeg ikke været omkring. Men mon ikke det sker engang?

      Slet
  6. Igen superflotte små og store punge ... Ja, lydbøger og symaskine eller strik er en super kombi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er ved at løbe tør for bøger, så nu skal jeg vist have kigget på netlydbog, om der er noget, der frister.

      Slet
  7. De er altså stadig skønne! OG lydbøger er umulige at undvære!

    SvarSlet
  8. Du får da produceret en masse og "læst" og anmeldt en del bøger :-) Hvor er det nogle flotte punge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Når man nu kan "læse", mens man laver noget andet, så bliver det jo til lidt:)

      Slet
  9. Den er hermed bestilt på biblioteket. Tak for anbefalingen.

    SvarSlet
  10. De er så fine de toalettmappene du syr! Supert å "lese" og sy samtidig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig smart at lytte bøger og sy/strikke samtidig.

      Slet