torsdag den 29. maj 2014

Den kom og gik....

Maj måned er suset afsted, og nu da jeg lige har kigget et par hundrede billeder igennem, kan jeg godt se, at der er sket lidt. Mange hyggelige fødselsdage og komsammener (sikke et ord), mange kig til de to små børnebørn, gang i den i skolen, - det har været en dejlig måned. Og på håndarbejdsfronten er det små pauseting, der bliver færdige.


Picnictæppe på 210 X 130:


Og så et par kosmetikpunge (der var egentlig tre, men den ene nåede ud af huset før fotografen tænkte sig om....):


Det er strik, der mangler knapper og der er nyt på pindene. Men festlighederne står i kø i disse dage, så det bliver ind imellem. Og så er der jo også en skolereform, som i den grad kræver kræfter at få sat i søen. Der knokles!


14 kommentarer:

  1. Sikke en yndigt patchworktæppe du har syet og fine kosmetikpunge. Ja, jeg kan tænke mig, at skolereformen kræver sit at få sat i søen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mange kræfter, der bruges.....

      Slet
  2. Det er altid dejligt at se tilbage på gode perioder. Jeg vil nu ligge tæppet i kategorien små ting, men godt ser dine ting altid ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tager nu ikke så lang tid at lave tæppe som at strikke en babytrøje...., men det er jo ikke decideret småt;)

      Slet
  3. Næh, det tæppe er vist mere end "småting" - det er superfint :-) Heldigvis 3 dage tilbage af maj endnu ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, - 3 dage med sjov og spas er der tilbage :)

      Slet
  4. Flot tæppe.
    Ja, du må have travlt med at afslutte et skoleår og forberede et nyt, der vel på flere områder bringer ændringer med sig.
    Og de små børnebørn vil gerne kigges og smiles til.
    God fornøjelse med det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu vist mest mig, der vil se de søde små, - de er kun 5-6 uger ;)

      Slet
  5. Skolereformen kan vist give sved på panden og så med alle de aktiviteter du har ved siden af, for ikke at tale om børnebørn, som selvfølgelig skal besøges :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt travlhed kan vist ikke skade ;)

      Slet
  6. Bare vent til du skal passe og hente - det giver så mange dejlige timers samvær
    Jeg beundrer hver gang dine fine kosmetikpunge, min blev altså ikke så vellykket :(
    Nyd dagen... heldigvis kom sommeren tilbage

    SvarSlet
    Svar
    1. Øvelse gør mester ;)

      Det er dejligt med godt vejr, - man bliver så mild og medgørlig.

      Slet
  7. Lækkert tæppe, det er lige sæson for sådan et - så er det bare ud at grille!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber, at modtageren, der har fået det som gave, vil bruge det til den slags.

      Slet