torsdag den 1. juli 2010

Om få dage...



Nu er der ikke mange dage til, og jeg har fået købt gaver til de værtsfamilier, jeg skal bo hos.
Turen går til Canada med Århus Pigekor, og vi skal være privat indkvarteret de første 8 dage. Det er spændende (og også lidt anstrengende) at bo privat. Man kommer så tæt på landets kultur, og det kan give helt enestående oplevelser.
Ellers har jeg ikke rigtig haft tid til at glæde mig, men nu begynder det så småt at boble i maven. Der er meget, der skal nås inden rejsen, men det er skønt at gå og forberede sig.

Og jeg nyder i den grad vejret. God torsdag.

13 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig spændende med en tur til Canada. Jeg tror det er et dejligt land:-)

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende...ønsker for jer at det må blive en rigtig god tur.

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur - har ofte glæde af koret på Youtube...

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur - og hils Vancouver fra mig :-)

    Randi

    SvarSlet
  5. Det bliver spændende, men jeg kan forestille mig, du også skal være meget "på tæerne"? I vil uden tvivl få store oplevelser.
    Det er også spændende at møde og bo hos lokale, men man kan ikke helt flade ud, som hvis man bor på hotel.
    Men rigtig god tur.

    SvarSlet
  6. Spændende - Canada :o)
    Håber du får en rigtig god tur sammen med pigekoret.

    SvarSlet
  7. Dejligt forsidebillede på rejsebogen.
    God tur derover og held og lykke til pigerne!
    Du har så evigt ret i, at privat overnatning er anstregende, og i at det på den anden side er lærerigt. Rent sprogligt er det nok også en god ting.

    SvarSlet
  8. Så har jeg stemt igen på pigekoret...:-o)
    Håber at I får en dejlig tur til det smukke Canada...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  9. Det lyder bare så spændende!
    Rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  10. Det lyder vel nok spændende at I skal indkvarteres privat! Og det minder mig om, da sønnike gik på sprogskole tre uger i England - det var en meget fin oplevelse at bo i en privat familie. Rigtig god tur, Eva!

    SvarSlet
  11. Lækkert. Gid det var mig. Men jeg glæder mig nu også til at skulle rejse til Færøerne om kun 5 dage

    SvarSlet
  12. Privat indkvartering er rigtig nok både spændende og også lidt anstrengende både for gæster og værtsfamilie...

    SvarSlet