onsdag den 12. maj 2010

Svinehunde



Så blev jeg færdig med Svinehunde. Og kunne jeg så lide den? Jo, den var, hvad jeg vil kalde ok. Ikke nogen stor litterær oplevelse, men en holdbar krimihistorie med et sympatisk politihold. En del steder, synes jeg ligesom der manglede noget, men jeg har læst, at den oprindeligt var enormt lang, og at forfatterne har skåret og skåret. Måske er der blevet skåret lidt rigeligt. Men det skal ikke lyde alt for negativt, for jeg har følt mig godt underholdt. Det er bare ikke en af de bøger, jeg husker og gemmer indeni.
Nu skal jeg så have fundet en ny lydbog, men indtil da vil jeg høre lidt "Besøgstid" fra P1 på ipod´en. Vi skal skønne på P1 og P2, så længe vi har dem!

I dag er det sidste dag i mit vikariat. Fra nu og til sommerferien er der kun tre arbejdsdage om ugen. Det er ikke til at forstå. Men jeg vil nyde at kunne forberede eksamen, og glæde mig til at komme "rigtigt" i gang efter sommerferien.
God onsdag!

1 kommentar:

  1. Ja, det er rigtigt at vi sakl skønne på P1 og P2, så længe vi har dem...også selv om jeg tit kalder det morfar-radio! God dag til dig.

    SvarSlet