onsdag den 3. februar 2010

Intet nyt under solen


Indrømmet,- det er altså ikke ret spændende at læse om, at jeg endnu er syg som bare... Solen skinner, så jeg er trukket ind i den nordvendte ende af huset for at undgå det skarpe lys.
Mens vi venter på, at jeg igen vender tilbage til kampformen, får I et billede af et rigtigt "farmor-håndklæde". Min farmor havde den slags i pastelfarver, og de hang på en selvstændig knag med "GÆST" indskrevet.
Det her har jeg selv hæklet, og det skal bruges som gave. Jeg siger ikke, til hvem... God onsdag.

4 kommentarer:

  1. Øv, det er surt at være syg :-(
    God bedring.
    Et rigtig fint lille håndklæde :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring. Det er så trist ikke at kunne tåle det skarpe lys. Jeg kender godt den slags håndklæder fra min mormor.

    SvarSlet
  3. Øv bøv super surt. Håber snart du er frisk og i kampform igen.
    Herligt lille håndklæde, hvem husker dem ikke på den klassiske knag "Gæster" :o)

    God bedring.
    KH Anette

    SvarSlet
  4. Det er et fint og stilrent håndkle :) Fortsatt god bedring til deg!

    SvarSlet