onsdag den 23. marts 2016

Påskeferie

Der er påskeferie og nok at nyde. Lidt kan jeg dele her på kanalen.

Kusine-sweatre. "Nordpå" af Liselotte Weller i str. 2 år, strikket i silk-wool fra samme firma:


Et par karklude i tykt bomuld:


Der er kommet en smule påskepynt op:



Og så har jeg simpelthen hørt den fedeste krimi. Så spændende, så indviklet, så nuancerede personer, godt indlæst af Karsten Pharao. Læs den, - men start med de andre i serien, hvis du ikke har læst dem.


Ferien har fart på. Jeg prøver at følge med.

27 kommentarer:

  1. Fine små trøjer, de ser lune og lækre ud og så er der tænkt på, at de skal være nemme at få over hovedet.
    Krimien har jeg skrevet mig bag øret - jeg elsker krimier og er lige nu i gang med fasandræberne, som jeg endnu ikke har fået læst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Hvis du elsker krimier, så kan jeg anbefale hele serien af de to forfattere.

      Slet
  2. Jeg har læst alt af dette søskendepar og kan kun være enig med dig: De er supergode!

    SvarSlet
  3. Jeg er ved at læse Elskede Heidi, og jeg er helt enig - den er god! De små sweatre er supersøde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt med gode krimier :)
      Tak.

      Slet
  4. Så søte små gensere og de herlige sauene likte jeg godt! God påske

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle skønne trøjer...kunne godt være man skulle have fat i den opskrift. God påske.m

    SvarSlet
  6. Endnu et par søde trøjer fra din hånd. God ferie.

    SvarSlet
  7. Rigtig god påske! Her må jeg nøjes med 2 dages "ferie". Men hvad. Lidt har også ret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Så må du nyde dine dage dobbelt.

      Slet
  8. Skønne små trøjer, til de små piger ;-)
    Jeg er desværre stået af overfor krimier, men fik dog læst den 1. af deres, inden jeg tabte gnisten og det var i hvert tilfælde ikke deres skyld.
    Ja lidt påskepynt skal der jo til ;-)
    God påske til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skifter mellem krimier og andre bøger, for ellers bliver jeg også træt af begge dele, men lige nu står den kun på krimier.
      God påske til dig.

      Slet
  9. Sikke et par skønne trøjer til de små :-) Og lækre klude. Rigtig god påske - jeg er stadig på sidste bind af Inhaugfolkene, der er ikke så meget læsetid her, men lidt har også ret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Dejligt, at du også sprang på "Innhaug"

      Slet
  10. Hvor er de små trøjer da bare fine - og så i det lækre silkwool. Rigtig god påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Garnet købte jeg på tilbud, - en hel cone for "ingen penge". Det er så lækkert at strikke med.

      Slet
  11. Hvor er de fine de små trøje til de 2 kusiner.
    Kludene er fine og meget anvendelige. Jeg må prøve det garn enggang:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Klude kan man jo altid have gang i.

      Slet
  12. Meget fine bluser, og dejlige karklude.
    Tak for tip med bog / forfatter. Den vil jeg skrive på listen.

    SvarSlet
  13. Bogen er fantastisk spændende og velskrevet - tusind tak for anbefalingen!

    SvarSlet