søndag den 11. december 2011

Det tredje lys...

Velkommen grønne adventskrans
med dine lys så hvide,
de har så mild en højtidsglans,
nu er det adventstide.
Det første lys vi tænder,
se blot hvor klart det brænder,
fortæller os, at tiden går,
og julen snart vi får.

På denne årets mørke tid
et bud du til os bringer,
at vi må bruge al vor flid,
før juleklokken ringer.
Det andet lys vi tænder,
se blot hvor klart det brænder,
fortæller os, at tiden går,
og julen snart vi når.

Snart holder hele verden fest
til Jesusbarnets ære,
og husk, vi gør det allerbedst
ved gode børn at være.
Det tredje lys vi tænder,
se blot hvor klart det brænder,
fortæller os, at tiden går,
og julen snart vi når.

Nisserne er stadig ikke helt enige om kvastemoden:




Der skal svinges støvekost her på matriklen. Nu!

10 kommentarer:

  1. De nisser er stadigvæk utrolig søde.
    Jeg er i fuld gang også. eg har ihvertfald lavet 2 :O)
    Endnu engang tusind tak for vejledningen.

    Rigtig glædelig 3. advent
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  2. Apropos støvekosten...kommer du lige en tur forbi her også...Jeg synes godt om den nye lidt kompakte kvastemode...God søndag til dig!

    SvarSlet
  3. Mode eller ej, jeg kan bedst li´ kvaster ...
    men de er altså rigtig søde !

    SvarSlet
  4. Jeg synes begge kvaster er fine...super søde nisser..:-)
    Solen skinnede i dag og jeg lukkede øjnene for de fæle vinduer.
    Jeg skulle heldigvis til Fødselsdag og da vi kom hjem var det mørkt...;-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. Der blev faktisk også svinget vinduesskraber, for man kunne ikke se ud af vinduerne mere:)

    SvarSlet
  6. Den er så køn den lille adventssang, jeg har den på cd med Gerthe Mogensen og hører den gerne hele december flere gange dagligt:)

    SvarSlet
  7. Du har snart nisser til Nissernes Vagtparade - hvor er de søde, Eva :-) Sangen er helt ny for mig.

    SvarSlet
  8. Et forsinket tillykke med fødselsdagen forleden, kunne I være der for nisser ;-)

    SvarSlet
  9. Hvor er de søde dine strikkede nisser.

    SvarSlet