søndag den 16. januar 2011

Stille søndag

Her sidder jeg så, stille, alene og med en kedelig, tung hovedpine.



Dagen i går bød jo på IKEA-tur og lidt kom der da med hjem:



Ungdomfesten, der foregik her hos os som opvarmning til gymnasiefesten, gik vist fint,- de var gået, da vi kom hjem og vi var så venlige at rydde op. Og vi havde haft tid til cafe-besøg og aftensmad på restaurant.

Nu skal søndagen så skydes i gang, og det skal vist ske lidt langsomt. Gåtur med Nikolaj og Hella i ørerne er på ønskelisten, men lad os nu se, om hovedet vil...
Jeg ønsker dig en dejlig søndag.

12 kommentarer:

  1. Det var pænt af jer, at rydde op efter de unge :-)Jeg kan tydeligt huske, da ungdomsfesterne foregik hos os ...
    God bedring med hovedpinen, Eva - jeg håber en travetur vil gøre dig godt. Om lidt vil jeg tænde for Nikolaj og Hella. God søndag!

    SvarSlet
  2. Håber hovedet kan klare en gåtur...god bedring og rigtig god søndag til dig..

    SvarSlet
  3. God bedring - masser af vand og ud i luften, kh

    SvarSlet
  4. Masser af vand og afslapning til dig.
    Jeg rullede lidt ned og kiggede på dine billeder. Er helt vild med de små futter. Hvor ER de fine!
    God bedring.

    SvarSlet
  5. En panodyl og en lille morfar paa sofaen, saa skal du nok kommetil haegterne igen. Hvor var det soedt af jer at rydde op efter ungdommen.

    SvarSlet
  6. Stakkel dig, jeg led også meget af hovedpine da jeg var yngre. Nu hvor jeg er 65 og fra jeg var 60 har jeg ikke haft hovedpine en eneste dag, så måske er der håb forude ha,ha,

    SvarSlet
  7. Åhh, det er da trist at du skal have sådan en træls hovedpine, og så en søndag. Mon ikke gåturen skræmmer den væk? GOD SØNDAG, med eller helst uden hoved ;0)

    SvarSlet
  8. Det ser ud til at være nogle dejlige ting, du har hjembragt. Jeg ligger også i sengen med smerter - monstro vi bliver friske til arbejdsdagen?

    SvarSlet
  9. Øv med hovedpine, lider desværre også selv meget ofte af det... håber en god gåtur i blæsevejret har kureret lidt af den.

    I er da alt for venlige ;-) sådan at rydde op efter de unge mennesker... ;-)

    SvarSlet
  10. Fint bilde du har tatt av tulipanene!

    God bedring. Det som hjelper best mot hodepine, er nok helst hvile... ;)

    Klem

    SvarSlet
  11. God bedring. Håber gåturen i den friske luft hjalp.

    SvarSlet
  12. Håber det blev til gå-tur og at hovedpinen forduftetede enten med eller uden hjælp fra Panodil! Det var da MO(R)DERLIGT pænt af jer at rydde op da i kom hjem! Det vil sikkert blive påskønnet en anden gang er jeg sikker på!

    SvarSlet