tirsdag den 21. december 2010

Milde gaver

I søndags skulle jeg jo åbne min sidste adventsgave, og sikke en fryd:



Kolonihaveveninden havde været på bogmesse, og så kunne hun ikke stå for Claus Dalbys stand. Det kan jeg nu nyde godt af:



(Og tænk jer, lige i dette øjeblik er der et indslag på P1 med Claus, der fortæller om haveglæde.)

En lille gave fik jeg også forleden,- disse engle, der er købt i Vorupør netop til mit juletræ:



Og således begavet vil jeg ønske jer en god tirsdag i kulden.

8 kommentarer:

  1. Ej, hvor herligt ! Hørte også lige det lille klip med ham :-)

    SvarSlet
  2. Så kan du sidde og drømme om de ting du skal lave til foråret :o) skønt!

    SvarSlet
  3. Sikke en veninde :)..... Dejligt.
    Jeg har en svaghed for engle....Hvor er de bare nuser ;-))

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn bog at få. Jeg hørte desværre ikke indlægget, lyttede åbenbart til en anden kanal.
    Skøn veninde at have :-) Ønsker dig en dejlig dag.

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn gave :) Claus Dalby kan man af og til også høre på P4... hvor jeg lytter :)

    SvarSlet
  6. Heldige dig....skønne skønne gaver.

    Også god tirsdag til dig!

    SvarSlet
  7. Hvor er det da nogle vidunderlige gaver.

    SvarSlet
  8. God fornøjelse med Dalby´s bog, der er ikke noget bedre end hans bøger - jeg var selv heldig at kunne komme på bogmessen og fik en signering i "Mit haveliv" - alle I andre Dalby fans kan nok forstå at det var Stort at møde ham og veksle et par ord :o)
    Har kigget lidt rundt på din fine blog - jeg får helt lyst til at være kreativ igen i mit liv med hæklenål og symaskine.
    God jul fra Berit fra Irishaven

    SvarSlet