søndag den 18. april 2010

Så ligner det sig selv igen



Sikke en dejlig lørdag, det blev. Morgenmaden i Ikea var god, kaffen var rigelig, og så var vi klar til at fylde indkøbsvognen.
Her er den undervejs:



Datter og hendes kæreste er gode at være i Ikea med,- de holder også meget af at kigge og glædes over de spændende ting og den gode inspiration man får undervejs. Jeg fik købt stoffer til et patchworktæppe, og det kribler i fingrene, men jeg må vist styre mig lidt,- min dansk-synopsis skal jo snart afleveres.
Vi fik en dejlig frokost, og kom hjem så sent, at yngste var godt i gang med oprydning og rengøring. Det blev et længere projekt, men han fik det hele ordnet, og så var jeg glad.

På min efterhånden lange ønskeseddel står denne pude nu også:



Der ligger en bog på bordet, som skal læses i dag. Det er min plan. Måske har du også en plan? God søndag.

4 kommentarer:

  1. Den morgenmad må jeg da ud at prøve...og flot pude!!!!

    SvarSlet
  2. Lyder som en fin dag :-) Har aldrig prøvet at spise morgenmad i Ikea.

    SvarSlet
  3. Det høres deilig ut. Lykke til med teppeprosjektet ;)

    Ha en god søndag! Klem

    SvarSlet
  4. Ja planer har jeg maser af...det er bare ikke altid det lige går som planlagt...men jeg har læst en bog, så må det andet vente!

    SvarSlet