lørdag den 26. juli 2014

Forståelse

Det undrer pludselig ikke mere, at tempoet i de varmere lande er noget langsommere end her i det sædvanligvis kolde nord. Jeg får i hvert fald ikke lavet ret meget. Men en hyggelig frokost med familie og kaffe i skyggen er det da blevet til i dag.
De tidlige morgentimer bliver benyttet  ved symaskinen, og i dag har jeg syet sengetøj. 2 sæt og 2 betræk til babydyne kunne der blive af stof med hjerter, som jeg fik foræret forleden dag:


Mon ikke man sover ekstra godt i det, når det er syet med kærlighed? Jeg vil prøve det af i nat, selvom det jo nok skal være uden dyne i, - min krop har endnu ikke vænnet sig til varme nætter.


19 kommentarer:

  1. Sikke et smukt stof og superflot som sengetøj! Nej, det er ikke nemt at sove i øjeblikket, og jeg forstår også, hvorfor tempoet i de varmere lande er langsommere end her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en rigtig lækker kvalitet bomuld:)

      Slet
  2. Fint sengetøj, men helt klart bedst uden dyne ;-) Du må have en balje koldt vand til fødderne - synes det kan hjælpe rigtig meget ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé med baljen, - men det går nok ikke sammen med symaskinen....

      Slet
  3. Her soves der uden dyne, men det sengesæt må helt klart være lækker at sove med :-)

    SvarSlet
  4. Håber du har sovet godt i det fine sengetøj - med eller uden dyne ;-) Det er en god ide at bruge de tidlige timer, hvor luften er lidt mere frisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemmere at holde ud om morgenen og om aftenen.

      Slet
  5. Jeg er 100 % sikker på at man kan mærke al den kærlighed der er langt i de fine sager du strikker og syr og hækler :)
    Tanker for en kvinde der faktisk lider i denne hede og overhovedet ikke får lavet noget :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal vi ikke bare sige, at det er ok ikke at lave en pind?

      Slet
  6. Det er et flot stykke stof, du har fået sengetøj ud af. Imponerende, du kan holde til at betjene symaskinen i varmen.
    Ja, jeg kan godt forstå, der holdes siesta i mange timer sydpå. Jeg sover med et tyndslidt lagen, det er lige tilpas til mig .

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går lidt bedre med at sy end med at strikke i varmen. Jeg har dog endelig fundet et godt strikketøj :)

      Slet
  7. Sikke noget flot stof ! Ja det er ikke meget vi får lavet i denne varme - heldigt det er ferietid :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vejret passer rigtig godt til at holde ferie i :)

      Slet
  8. Sikke dygtig du er til at sy og hækle :)

    SvarSlet
  9. Det ser flot ud, og jeg tror bestemt man sover bedre i det når det er lavet med kærlighed :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nyder det i hvert fald, - stoffet har en lækker kvalitet.

      Slet
  10. When some one searches for his vital thing, so he/she needs to be available that in detail,
    so that thing is maintained over here.

    Have a look at my web-site - baby shower games; http://www.purevolume.com/snakescot15/posts/4656520,

    SvarSlet