lørdag den 25. januar 2014

Hello, hello....

Det her bloggeri er blevet til en slags stedbarn. Hos violykke blev jeg mindet om, at min blog havde 4 års fødselsdag for nogen dage siden (vi startede nemlig samtidig), og da jeg lavede et lille tilbageblik så jeg, hvordan det langsomt men sikkert er gået tilbage. Der er så mange platforme, som skal passes, og det er helt ærligt lidt vanskeligt at fokusere. Foreløbig bliver det lidt zig-zag-sejlads mellem facebook, instagram og blog. Så må vi se, hvor skibet ender.

Jeg er kommet hjem fra London i nat. "Kursus" med fokus på anvendelse af it i indskolingen. Det var SÅ spændende. Og jeg fik grundigt rusket op i min opfattelse af, hvor dygtige vi er her i Danmark til alting. I har jo nok set billeder af London Eye før, så jeg vil bare lige vise lidt af foråret:

                                      






Inden jeg tog afsted, fik jeg et lille babytæppe færdigt:


Og så fik jeg også investeret. Blødere end blødt, uld/bomuld fra garnudsalg.dk:



Nu mangler jeg så bare at få bestilt lidt strikketid. Er der nogen, der har et godt link?

26 kommentarer:

  1. Tillykke med de 4 år og spændende med kurset i London. Ja, der er platforme nok, der kan sluge al vores tid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er en kunst at vælge...

      Slet
  2. Tillykke med de fire år, og jeg er heldigvis ikke med på facebook eller instagram, jeg har min blog og min mail :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Facebook og instagram kan bare noget helt andet end bloggen, så når man først har prøvet....., bum, bum.

      Slet
  3. Tillykke med de fire år, måske man som Lene, skulle nøjes med sin blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald svært at passe alle platforme. Indtil videre må det blive sådan lidt halvt.

      Slet
  4. Hjertelig tillykke. Jeg krydser for at din IT-tid falder paa bloggen. Haabe haabe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Foreløbig prøver jeg at være alle vegne- de kan jo noget forskelligt.

      Slet
  5. Kursus er altid godt, det giver helt klart noget, både fagligt men også mentalt ;-) Men ligefrem i London ;-) fedt... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror aldrig, jeg har været på tur og fået så megen inspiration undervisningsmæssigt. Så det var rejsen værd.

      Slet
  6. Tillykke med 4 års dagen. Ja der er alt for mange platforme at holde styr på det er ikke nemt at nå det hele. Ha en rigtig god dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er jo heldigvis frivilligt ;)

      Slet
  7. Et link til strikketid ? nej desværre. London - ikke dårligt. Fantastisk, at der allerede er ved at være forår der. Tillykke med blog-fødselsdagen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ærgerligt, at du ikke lige kunne hjælpe med et link.
      Det var så dejligt at mærke milde vinde. Vi så skam også pelargonier i blomst udendørs.

      Slet
  8. Tillykke med fødselsdagen.......
    Glæder mig til at høre om Lonon og om hvor dygtige vi er...... eller???
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er plads til forbedringer.....

      Slet
  9. Hertelig tillykke med blogfødselsdagen og de nye fibre, de ser lækre ud.
    Desværre har jeg ikke noget link til mere strikketid ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne ellers lige have været på sin plads med sådan et link ;)

      Slet
  10. Hejsa du
    Tillykke med 4 års fødselsdagen, ja tiden suser af sted, det er jo godt nok også længe siden vi har arbejdet sammen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Tiden løber, - det føles da ikke som så længe siden, men 10 år er det vel.....

      Slet
  11. Tillykke !
    Jeg er jo old school - har " bare" en blog, så håber da du bliver her :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Til gengæld har du egen flod:)
      Jeg tror nu heller ikke, jeg vil undvære bloggen.

      Slet
  12. stort tillykke med de 4 år ... - tiden er en svær størrelse at få delt rigtigt ... - håber du finder tid til det lækre garn
    kh og go søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har slået op, og det tegner så fint. Der blev strikket nogen masker, mens jeg holdt vejret til en vis håndboldkamp i går....

      Slet
  13. Tillykke med årsdagen. Spændende med kursus i London - og også spændende og vigtigt emne!
    God fornøjelse med garnet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er helt fyldt med indtryk, - det er spændende, hvor meget der kan omsættes i min skole-hverdag.

      Slet