lørdag den 20. april 2013

Gavefronten

Det var vist i påskeferien, jeg lavede tæppe, men det kan først vises frem nu, for det var jo en gave:


Gaven blev vel modtaget, og et par af gæsterne kunne nu også godt tænke sig sådan et tæppe, så jeg må vist "desværre" i stofforretningen i dag...
Jeg håber, det bliver én af de dage, hvor man kan sy med terrassedøren åben og have nem adgang til frisk luft, når man skal have en kop pause-kaffe. Kaffe smager bare endnu bedre udenfor!
Det kan da vist blive en helt dejlig lørdag:)

16 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt - du er fantastisk til håndarbejde! Jeg tror, der venter os en masse sol i weekenden, og det bliver dejligt at sidde ude med en kop kaffe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, det er underligt, at den samme kop kaffe kan smage endnu bedre, hvis man lige tager den ud på terrassen :)

      Slet
  2. Hvor har du flittige hænder, Eva - jeg kan godt forstå, at gaven gjorde lykke!

    Randi

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jo faktisk ekstra tid til håndarbejde p.t. på grund af lockouten, og lige dét, skal da udnyttes:)

      Slet
  3. Det lyder som en skøn dag! Tæppet er virkelig fint. Kan godt forstå, at de er populære!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, - ja det er dejligt med sådan en fri-lørdag til syning og kaffe :)

      Slet
  4. Hvor er det flot! Håber, at du får mulighed for at nyde vejret. Her er der skønt lige nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Solen skinner, - men jeg håber da, det bliver lidt varmere i løbet af dagen. Ellers bliver kaffen hurtigt kold:)

      Slet
  5. Det kan jeg da godt forstå, der er bud efter - det er da et utrolig flot tæppe - meget smukke farver :-)

    Jeg ved ikke om det gælder hos dig, men heroppe har vinden helt sikkert lagt sig og så skinner solen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går rigtig godt med vejret. Så der bliver terrasse-kaffe i dag :)

      Slet
  6. Hor er det fint , du er vaks til det sy, og været arter sig så det ser ud til du må ud og nyde det, selv vil jeg krybe løbeskoen, de trænger til at blive luftet, bagefter vil jeg så også nyde at strikke i det dejlige vejr.(**)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, nu får jeg lidt dårlig samvittighed over for mine løbesko....
      Ja, vejret fejler ikke noget i dag :)

      Slet
    2. Aj altså - at du må gå den "tunge" vej til stofbutikken :-) Dit tæppe er superflot - kan godt forstå der var flere der fik et lignende på ønskesedlen.... Syr du på maskine eller i hånden ?
      Kh

      Slet
    3. Uh, på maskine da!
      Ja, det var "trist" at måtte i stofbutik på en lørdag... :)

      Slet
  7. Det er en ualmindelig smuk gave .

    SvarSlet