mandag den 23. april 2012

Lyt, lyt, lyt.....

Jeg er her endnu. Og sidder i en solstribe med en computer, og skal ikke noget i aften. Det er godt. Jeg kan så lige aflægge rapport fra den sidst aflyttede lydbog, Kvinderne på stranden, som jeg "fik" af Danmarks Radio:
Jeg brød mig ikke særligt om den. Den var ret deprimerende i sin tone, ikke videre spændende, lidt anderledes (og det kunne være en ros....), udmærket indlæst, og jeg lyttede den til enden. Nu har jeg så sat gang i Jussi Adler Olsens "Journal 64" (ham elsker vi danskere, har jeg set i reklamer....), og om lidt går jeg i gang med broccolisalaten. Det går så godt til lydbog.

9 kommentarer:

  1. Det var synd, at bogen ikke var noget særligt, men "Journal 64" vil jeg tro bliver en dejlig oplevelse. God idé at lytte mens du laver mad!

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt - jeg har lige opgivet den. Nåede at tvinge mig selv til at høre halvdelen, inden jeg besluttede mig for, at det skal være en glæde at lytte og det var det ikke! Så nu er den droppet. Jussi Adler kan jeg til gengæld rigtigt godt li'.

    SvarSlet
  3. Jeg gør reklame til alle om at de skal hører bøger istedet for at læse, så kan de strikke samtidig med, men lige frem madlavning. Du er vist professionel efterhånden, i kunsten at læse og lave andet.

    God hygge aften til dig.

    kh. Lis

    SvarSlet
  4. Journal 64 er til gengæld rigtig rigtig god...lige som vi kan lide en god krimi...Jeg har lige læst Alfabethuset som også er rigtig god! God aften til dig..næ hov det er da vist nærmere snart nat!

    SvarSlet
  5. :-) Broccolisalat og lydbog- måske er det det der skal vinde mig over til lydbogens univers :-)

    SvarSlet
  6. Flot du lyttede den til ende♥
    Journal 64, den har jeg læst. Uha den er go!

    SvarSlet
  7. Brocolisalat,mums, det lyder lækkert. Velbekomme og god lytning.

    SvarSlet
  8. Jeg er inde i en stime af lydbøger som jeg ikke hører til ende - dårlig historie - irriterende oplæser ol. Jeg kastede mig over kragepigen som du anbefalede. Jeg får ondt i maven over den historie og ved ikke om jeg lytter serien til ende - synes at den er ret ubehagelig, men jeg er også nysgerrig efter at vide hvad den slutter med.
    Journal 64 er supergod jeg nyder når der også er plads til humor i en krimi.

    SvarSlet