torsdag den 1. december 2011

Da dum da dum....

Jeg har været heldig. Se lige, hvad jeg har vundet hos Fru Kahr:



Garnet er i de SKØNNESTE farver. Bare jeg nu ikke kommer til at strikke nisser af det :) Tusind tak.

Og så har jeg også lyttet en bog til ende. Under fuld bedøvelse af Gretelise Holm:



Bogen er nr. 3 i serien om Karin Sommer, og jeg tror da faktisk, det er den bedste indtil nu. En super god dansk krimi. Den kan anbefales.

Og I slipper ikke. Nisser, fotograferet i mørke:



Og nisser fotograferet i dagslys:



Kalenderlys blev det ikke til i år. Mon ikke det bliver jul alligevel?
Glædelig 1.december.

12 kommentarer:

  1. Det er simpelthen de lækreste pulsvarmere du har vundet. Jeg har selv strikket dem, og brugt dem flittigt. Tillykke. Jeg er imponeret, som nissefolket kommer vrimlende:-)Fortsat god 1 december til dig:-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den dejlige gevinsten, de pulsvarmere er lækre :-)
    Søde nisser igen.
    Fortsat dog 1 december til dig :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med den fine præmie!

    Sikke mange nisser du får produceret. Og så søde ovenikøbet.

    SvarSlet
  4. Ha ha- ja, du er gået helt nisse amok :-)
    Kalenderlyset kan vel nås endnu- ikk ? (har nemlig heller ikke noget :-) )

    SvarSlet
  5. Flott gave du har fått! Og nisser har du jo produsert mange av - da har du sikkert gaver til mange :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlet
  6. såå flot pulsvarmer-kit ...
    Det er godt nok snart blevet til mange nisser ...
    muligheden for kalenderlys er da vist stadig tilstede :o) hvis altså du har lyst...
    knus♥

    SvarSlet
  7. De er bare så fine dine små nisser.
    Hvor har du opskriften fra...?
    Kalenderlyset.... ja det kan vist stadig godt nås.

    Kh Randi♥

    SvarSlet
  8. Tillykke med gevindsten - dit held fortsætter ;-)

    Jeg kan kun give dig ret mht. Grethelise Holm det er skønne bøger der er en fornøjelse at læse.

    Kh Jane

    SvarSlet
  9. hej Eva


    Jeg håber der bliver jule uden kalenderlys, for vi har heller ikke et.. jeg hader dem..

    Ser ingen grund til dem. Jeg syntes julen er alt andet...
    F.eks dine skønne striknisser.. De er da søde.. både i mørke og i dagslys..

    Glædelig jul

    Lone

    SvarSlet
  10. Tillykke med den fine gevinst, Eva, og tak for anbefalingen af "Under fuld bedøvelse"!
    Hvis du holder af Karen Blixen og af Fay Weldon kan jeg anbefale Skønlitteratur på P1, som har sat Weldon stævne på Rungstedlund til en snak om Blixens liv og litteratur.

    SvarSlet
  11. Med alle de nisser tror jeg paa der en chance... :)

    SvarSlet
  12. Tak for jeres søde kommentarer. Det bliver et år uden kalenderlys.

    Randi: Jeg har selv fundet på nisserne. Jeg har vist skrevet opskriften ved et tidligere indlæg, men hvis du ønsker en vejledning, så skriv endelig til mig.

    Madame: Tak for anbefalingen. Jeg vil se at finde udsendelsen på podcast.

    SvarSlet