onsdag den 27. juli 2011

Hvad nu?

Et "langtidssjal" er blevet færdigt, - nøjagtig mage til det sidste, strikket i lækkert garn fra Garnudsalg. billedet yder slet ikke retfærdighed, men det er altså ca. 160 cm langt og dejligt bredt:



Og nu mangler jeg så et godt strikketøj. Der er vist garn til endnu et sjal, men det kunne da være, jeg skulle finde på noget andet. Jeg ved bare ikke hvad.
Et par klude er også blevet færdige:



I går var jeg i Hjørring og se revy. En rigtig, rigtig god oplevelse. Som de da kunne synge, danse og spille. Den spiller kun denne uge, så hvis du bliver fristet, så haster det lidt. Jeg er egentlig slet ikke til revy, men jeg elsker, når der synges godt og når man kan mærke, at skuespillerne har noget på hjerte. Det var en god aften.
Og vi nåede lidt "handel" på gågaden, - ophørsudsalg på ophørsudsalg. Det vil sige, jeg købte ingenting, for jeg er ved at rydde ud, så jeg havde lovet mig selv, at intet nyt skulle på hylderne. (Her pudser jeg glorien).
Et lille foto fra gågaden kan I få at se:



Det er dejligt med solskin i dag, selvom det ikke er så godt at rydde op i :)

11 kommentarer:

  1. Det er en rigtig flot sjal du har fået strikket der..Dejlig når man kan lade være med at købe noget når man har lovet sig selv at lade være.;)

    SvarSlet
  2. Flot, flot sjal du har fået fra hånden. På dine skønne "klude" har du et "navneskilt" på - hvor kan man få sådan nogle fra? Og du skal pudse din glorie.... det er flot ikke at købe.... jeg er selv igang med samme tankestreg... og må ikke købe mere garn i år....

    SvarSlet
  3. Flot sjal.
    Det lyder godt fra Hjørring. Bare der ikke var så langt. ;-)

    SvarSlet
  4. Tak, Helvig.

    Marianne: Jeg har bestilt skiltene på www.ikastetiket.dk. Der kan man selv vælge farve og skrifttype, og det er ikke så dyrt, synes jeg.

    Betty: Vi lavede en tur ud af det, men der var godt nok langt hjem til Aarhus.

    SvarSlet
  5. Dit nye sjal er bare så flot! Og det lyder som en dejlig oplevelse med revyen. Når revynumre rammer plet, er de uforglemmelige.

    SvarSlet
  6. Smuk sjal du har lavet ;-) Godt gået ikke at købe nyt..det kan nogle gange være svært når fristelserne er lige for.
    Spændende hvad du finder på af nyt strik.
    God dag
    Majbritt

    SvarSlet
  7. Når solsen skinner, siger jeg altid at jeg kan vente med oprydningen til det bliver dårligt vejr. Problemet er bare, at jeg ikke har energi til oprydning i regnvejr, der vil jeg hellere strikke. Når jeg for alvor skal rydde op, så er det med at komme i gang fra morgenstunden og helst på en solskinsdag, ellers bliver det vist aldrig:) Håber projekt oprydning for dit vedkommende er et overstået kapitel i denne omgang:)

    SvarSlet
  8. Sjalet er bare rigtig flot. Godt arbejde!

    SvarSlet
  9. Sikken et dejligt sjal - fint mønster :-)

    At du ikke ved, hvad du skal strikke, kan jeg overhovedet ikke sætte mig ind i, men tænker, at det indimellem må være dejligt at tænke lidt inden man kaster sig over noget nyt ;-)Håber du finder et godt projekt :-)

    SvarSlet
  10. Flot arbejde!!

    Det gør ikke noget ikke at vide hvad der skal på pindene - du får sikkert snart en ide ♥

    SvarSlet
  11. Hej Eva. Sikke et smukt sjal du der har fået af pindene. Mums.
    Det der med ikke at vide hvad der skal strikkes næste gang har jeg bare aldrig prøvet... mon ikke du allerede har fået en idé..

    SvarSlet