fredag den 28. januar 2011

Planer

Nogen gange ændres planer med kort varsel, og det gjorde mine igår. Derfor er der ikke noget indlæg om Aros idag, for kollegerne måtte bukke under for egen og børns sygdom.
Det gav så mig et par timer fri til at strikke en pind eller to på endnu en lille hue og sidde med en kop kaffe.



Aftenen med kolleger var både lang og hyggelig og fyldt med lækker (og sund!) mad.
Nu er weekenden nær. Min arbejdsdag er forlænget lidt i dag, men der er udsigt til at lande hjemme i sofaen med strikkepinde og hæklenål og bomulds-rester, og købepizza og ikke mindst håndbold. Jeg trænger, jeg trænger.

Jeg ønsker dig en dejlig fredag.

14 kommentarer:

  1. Dejlig med et par timer til strik..

    Rigtig god fredag til dig også.

    SvarSlet
  2. Ja, du må trænge noget så voldsomt !

    SvarSlet
  3. Hvor har du mønstret til huen på billedet fra? Den vil jeg hellere strikke ☺

    SvarSlet
  4. Så er det godt du kan se lyset for enden af tunnellen.
    Rigtig god dag og weekend.
    Kram Louise

    SvarSlet
  5. Hvor er det fantastisk at du får strikket de huer :)

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  6. Efter endnu en arbejdsuge, har du fortjent denne fredag aften....lyder hyggeligt, så bare nyd den!

    Rigtig god aften!
    Betty

    SvarSlet
  7. Jeg er helt sikker på du trænger til afslapning :))
    God weekend.

    kh
    JANE

    SvarSlet
  8. Det er altså dejligt, at du så også har fået slappet lidt af. Det kan man jo trænge til!

    SvarSlet
  9. Ærgeligt med Aros - men skønt med en aften på sofaen med spændende håndbold!

    Der ligger en adward til dig på min blog :-)
    God weekend //Christine

    SvarSlet
  10. Også en dejlig fredag til dig, Eva.....Din aften kunne meget vel ligne min, som jeg har planlagt den. Håber det holder ;o))

    SvarSlet
  11. Rigtig god weekend! Flot at du har overskud til at strikke de små huer. Jeg må se om jeg ikke kan klemme et par stykker ind også.

    Vi krydser fingre for håndbold-herrerne!

    SvarSlet
  12. Hvor er den dog sød den hue...:-o)
    Ja må krydse fingre for håndboldtholdet i aften.

    Rigtig god weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
  13. Kedeligt med AROS men du bor jo tæt på, jeg ville super gerne se museet men der er jo lidt lang vej fra Frederiksværk, måske til sommer tager jeg bilen og hundene og cruizer Jylland

    SvarSlet
  14. Ja, sygdom er hver mands herre! Øv at du ikke kom i Aros, men hurra for kaffe og strikketøj!

    SvarSlet