søndag den 30. januar 2011

Hvem mon vinder....

Dagen er kommet, hvor min "fødselsdags-giveaway" skal trækkes, og det er da skønt, at så mange har villet være med:



Jeg har bedt random.org trække lod blandt de 49 kommentarer, og den endte på kommentar nr. 48:



Det betyder, at Randi fra mit-pusterum bliver den heldige denne gang. Tillykke til Randi. Du må gerne sende mig en mail med din adresse, - så skal jeg springe på posthuset med din pakke:)

Søndagen skal bruges på at blive færdig med alle gøremål inden håndboldkampen(e). Jeg må i gang, så jeg kan være klar til at heppe.
God søndag til dig.

8 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige Randi !
    Og pøj pøj med kampen i dag :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke til Randi!
    Og Et forsinket tillykke med fødselsdagen Eva!
    Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderen og rigtig god søndag til dig også - håber gøremålene inkluderer noget sjovt :-)
    Sikke fine små huer, du har fået lavet :-)

    SvarSlet
  4. Dejlig gave at få.
    Og vi får en dejlig søndag, uanset hvordan vm-kampen ender.

    SvarSlet
  5. Tillykke til Randi med den fine gave!

    Fra en anden Randi

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er jeg heldig. Juhu.
    Tusind tak Eva.
    Jeg sender dig en mail:o)

    God søndag og kamp.
    Kh Randi♥

    SvarSlet
  7. Gratulerer til vinnerne! Ha en fin søndag, Eva :)

    SvarSlet
  8. Et forsinket tillykke med bloggen`s første fødselsdag - det har jeg slet ikke opdaget øv øv...:(((

    Også et tillykke til vinderen.

    JANE

    SvarSlet