lørdag den 1. januar 2011

Goddag

Jeg sagde farvel til 2010 med at bage disse olivensnegle, som var en del af forretten:



Nytåret blev skudt ind hos gode venner, som vi har gjort det i næsten 25 år, - nu helt uden vores tilsammen 10 børn. Jeg håber, at de alle er kommet godt ind i det nye år:



Og nu har jeg så sagt goddag til 2011. Jeg har fået en god sund morgenmad, jeg har syet patchworktæppet færdigt, lyttet til radio og lige om lidt vil jeg gå en tur i solskinnet med min nye lydbog i ørerne.
Sund mad, motion, håndarbejde, god tid,- det håber jeg vil fylde mere i 2011 end det gjorde i 2010. Jeg har lagt godt ud.
God Nytårsdag.

15 kommentarer:

  1. God nytårsdag også til dig!
    Hvor ser bordet dog indbydende ud, smukt og med lækker mad. Vi vil følge dit eksempel og gå en lang tur i dag. Her skinner solen, og det er heldigvis tøvejr igen. Sund mad, motion og god tid skal også fylde her hos os ...

    SvarSlet
  2. Også god nytårsdag til dig og dine. Håber du får dine yderst rimelige nytårsønsker opfyldt. Glæder mig til at følge dine hverdagsbetragtninger i 2011.

    SvarSlet
  3. Godt nytår til dig.
    Jeg har også lagt godt ud - strik inden morgenmaden :)

    SvarSlet
  4. Flot bord :o). Jeg har også lagt dagen/året godt ud - har fået lagt en bluse op til datteren, som har ventet i flere måneder...Ups.

    Rigtig godt nytår.
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  5. Meget flot nytårsbord. Velkommen til det nye år.

    SvarSlet
  6. Flot forret - og olivensnegle er mums.
    Held og lykke med nytårsforsætterne.

    SvarSlet
  7. Mmmm..... De ser gode ud de olivensnegle og det med den sunde mad i 2011 kan jeg også tilslutte mig - forsat god dag:0)

    SvarSlet
  8. Rigtig flot bord, lækker menu - hvad mere kan man næsten forlange?

    Dejligt med gode tanker for det kommende år ;-)

    SvarSlet
  9. Godt nytår !

    En dejlig aften i vennerslag - dejligt :o)

    SvarSlet
  10. Hvor ser det flot ud heldige dem der er gæst hos dig. Godt nytår

    SvarSlet
  11. Sikke et flot bord. Foeles det ikke helt tomt uden "ungerne"??????? Jeg gruer allerede for naar den tid kommer hos os brrrrrr.
    Dejlig start paa det nye aar. Hvis du ikke tager mere tid til dig selv, skal vi saa "hive"dig i oerene??????

    SvarSlet
  12. Eva, jeg ønsker mig lidt af din energi i 2011 :-) jeg vil være kreativ og få mere motion i hverdagen.

    SvarSlet
  13. Et pent pyntet festbord med god mat og gode venner: kan det bli bedre?

    Ønsker deg et rikgit godt nytt år!

    SvarSlet
  14. Hei, Eva! Et riktig GODT NYTT ÅR ønskes deg og dine!!

    STØRSTE klemmen
    ANETTE:)

    SvarSlet
  15. Godt nytår Eva

    Det er det dejligt nytårsbord.. Og sikke mad..
    Uha i led ingen nød... Det så meget festligt ud...

    Er sikker på I dansede på bordene..

    Lone

    SvarSlet