mandag den 24. januar 2011

Et sjal

Endelig har jeg strikket den sidste pind på sjalet, og her ses det i udspændt tilstand:



Garnet er det skønneste cashmere fra Weller og det har været SÅ skønt at strikke med. Jeg har heldigvis garn nok til et mere:) Farven hedder "brun" og den er lige min smag indenfor brune nuancer:



Søndagen bød på 10 kilometers gåtur (tak, søster), og i det hele taget fritid, så jeg er ladet op til en ny arbejdsuge.
I dag skal min søn med i skole. Han har været 1/2 år i Mozambique og arbejdet på børnehjem. Det skal han fortælle om og vise billeder af som opfølgning på vores gåtur for Afrika i fredags. Jeg glæder mig såmænd til at se ham.

God mandag til dig.

16 kommentarer:

  1. Dit sjal er vel nok flot..dejlig farve.

    SvarSlet
  2. Det bliver lækkert at få rundt om halsen. Og dejligt at kunne have arbejdsdag sammen med sin søn :-)

    SvarSlet
  3. Super flot sjal :)
    Godt gået....10 km er da en sjat ;o)
    God fornøjelse sammen med sønnike idag :))

    SvarSlet
  4. Flot sjal, lige sådan et har jeg tænkt på at strikke til min mormor, har nemlig osse noget dejligt blødt Weller-garn.
    Men hvor får jeg opskriften henne ?

    SvarSlet
  5. Sikke et smukt sjal!
    Det bliver da rigtig spændende, når han skal fortælle. Han har garanteret en masse smukke og frygtelige indtryk med sig hjem? Hvilket klassetrin underviser du i?
    God dag til dig

    SvarSlet
  6. Hvor er det et flot sjal, dejligt mønster.
    Vi blir altid lidt bløde når vores børn kommer på besøg det ene eller andet sted.
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  7. Let og elegant sjal......lyder super spændende det der med din søn!

    God mandag!

    SvarSlet
  8. Meget smukt sjal. Der også lyder til at "føles smukt". Dejligt, når man er kommet til at købe rigeligt af noget ekstra lækkert garn!

    SvarSlet
  9. Trine: Hvis du sender mig en mail, så kan du være heldig, at opskriften kommer til dig:)

    Mette: Jeg underviser i indskolingen og vi har aldersblandede grupper 0.-2. klasse

    Tak for alle de pæne ord om mit sjal:)

    SvarSlet
  10. Hvor er det smukt !! *smil*

    SvarSlet
  11. Sikke et kaempesjal. Saadan lige til at putte i. Laekkert. Og farven er liiiiige mig.
    Nyd det i skolen med soennekke.

    SvarSlet
  12. Sikke da et smukt mønster.

    SvarSlet
  13. For et nydelig sjal du har strikket! Både mønster og farge er flotte :)

    Klem

    SvarSlet
  14. Meget, meget smukt sjal. Ser så let og luftigt ud.

    SvarSlet
  15. Vakkert, vakkert. Har aldri forsøkt å strikke sånn hullmønster. Det er pent. Ønsker deg en riktig fin kveld, gode deg.

    SvarSlet