lørdag den 22. januar 2011

Award



Jeg har modtaget en award fra ”Søhesten”. Tak for den, Trine.

Jeg skal så fortælle tre ting, som jeg holder af ved mig selv. Uh, det er sværere, end man lige skulle tro.

1) Jeg kan godt lide at synge, og jeg kender rigtig mange sange. Jeg elsker at sprede den glæde, og synger gerne med andre.
2) Jeg er (måske lidt for) god til at gøre noget for andre, hvis de beder mig om det, og også hvis de ikke beder mig, er jeg bange for ☺
3) Jeg elsker børn, - hvilket er heldigt, for jeg er lærer.


Så skulle jeg egentlig give den videre, men jeg har efterhånden set awarden så mange steder, at jeg ikke har overblik over, hvem der har fået, og hvem der ikke har. Så lige som når jeg får kædebreve o.l., så vælger jeg altså at bryde kæden. Sorry.

I dag kommer min studiegruppe på besøg. 2 gæve kvinder, og jeg glæder mig til at se dem. Jeg skal i gang med at bage lidt brød.
God lørdag.

1 kommentar: