mandag den 3. januar 2011

Arbejdet kalder

Ferien er slut. Den har været dejlig og lang. Jeg kunne sagtens have brugt en uge mere, det vil jeg ikke nægte.
Men jeg glæder mig alligevel (og heldigvis) til at komme på arbejde igen. Tænk, hvis man kun levede for ferierne....
Ferie er jo netop så dejlig, fordi den bliver rammet ind af hverdagene.

Jeg fik lige et par grydelapper færdige i går:



Velkommen til arbejdsåret 2011. Tasken er pakket. Nu skal jeg bare lige have pakket mine salater (!), så jeg har lidt til frokost.

God mandag til dig.

8 kommentarer:

  1. Rigtig god arbejdslyst og ét godt 2011..

    SvarSlet
  2. De ser rigtig dejlige ud og vil jo altid pynte i køkkenet

    SvarSlet
  3. Det er rigtig - kan vi nyde ferierne hvis der ikke er nogen hverdag. Jeg tror det ikke :o) så nyd også hverdagene :o)
    God første hverdag ♫♪♫♪♪♫

    SvarSlet
  4. Ja der skal en hverdag til, for at sætte pris på en ferie ♥

    SvarSlet
  5. Jeg er utrolig privilegeret, for jeg er blevet folkepensionist, jeg er alene så det er kun hundene jeg skal tage hensyn til. Heldige mig, jeg gør kun det som jeg har lyst til nu. Skønt

    SvarSlet
  6. Rigtig god arbejdslyst. Grydelapper, super super.

    SvarSlet
  7. Ja det er nu lidt rart at komme på arbejde igen. Dér tilbringer vi jo også mange timer, så det dejligt at vi kan lide det;-)

    SvarSlet