fredag den 22. oktober 2010

Færdig




Jeg har lyttet en del til lydbog her, mens jeg har ryddet op, og Flaskepost til P af Jussi Adler-Olsen er desværre slut nu. Du godeste, hvor var den dog god. Vanvittigt spændende, og et interessant opbygget plot. Kort fortalt handler den om, hvordan man kan forkrøble en barnesjæl med religiøs fanatisme. Jeg vil ikke fortælle mere om den. Læs den, hvis du ikke allerede har været der.

Og så bliver der færdiggjort og ordnet i et væk:

-oprydning på kontor (incl. gemalens bunker) ✓
-frisør ✓
-indkøb af vinterjakke ✓
-indkøb af tørklæde (som jeg vist nok ikke havde brug for) ✓
-isyning af lynlås, og dermed indvielse af syværelse ✓
-forsøg på at fjerne vaske og strygebunker ✓
-forberede til næste uge....nå nej, det er først i formiddag.

Jeg nyder min ferie i den grad. Føler, jeg lader op med al min oprydning.
God fredag.

7 kommentarer:

  1. Det er dejligt med sådan en friuge, hvor man næsten går gjort kål på to-do-listen. Og tak for anbefalingen af Flaskepost til P, Eva! Den må jeg bestemt læse.
    God fredag til dig!

    SvarSlet
  2. Ja, den bog er god...jeg glæder mig til flere fra den forfatter...

    SvarSlet
  3. Den står allerede på min ønskeseddel... :o)

    God fredag til dig også... :o)

    SvarSlet
  4. Har læst alle Jussis...rigtig gode og fængslende bøger (og dejlig lange)

    SvarSlet
  5. Jep den var god. Jeg har lige læst den.
    Kan kun anbefale den!!

    SvarSlet
  6. Den bog vil jeg absolut notere mig...skønt med en anbefaling....Lige nu venter jeg på bogpakke fra bogklubben: Niceville af Kathryn Stockett.

    Rigtig god fredag!

    Betty

    SvarSlet
  7. Hold da op en effektiv dag...det kan jeg desværre ikke sige om min! God weekend :)

    SvarSlet