torsdag den 9. september 2010

Hygge



I dag skal der hygges lidt i klassen. Det kan man jo nok få brug for engang imellem.

I aftes var en stor del af familien samlet. Min bror har nemlig skrevet en ny fødselsdagssang, som skal sendes ind til konkurrencen her. Det er en fødselsdagssang for voksne, og den er skam rigtig god. Mere kan jeg ikke røbe, for den må ikke på nogen måde være offentliggjort eller kunne kendes, når den sendes ind.
Nå, men vi var altså samlet for at indsynge sangen. Så nu håber vi selvfølgelig, at han vinder.

I aften er der møde.

God torsdag i blæsevejret.

9 kommentarer:

  1. Hold da op Eva, sikke en lærer at have, hjemmebagt kage, uhm

    Og I er da en sangglad familie, jeg krydser fingre for sangen.

    Ha en god torsdag, jeg har sendt lidt energi med blæsten til dig fra mig :-)

    SvarSlet
  2. Jeg krydser finger for din bror og håber vi andre kommer til at lære sangen.

    Dine elever bliver glade - her i kommunen er der en nul-sukker-politik.

    God blæsevejrsdag til dig :o)

    SvarSlet
  3. Uhmmm... dejlige kager :)
    Held og lykke med brormand's sang.
    Og god blæsende torsdag til dig også ;O))

    SvarSlet
  4. Din elever er meget heldige at have en lærer, der bager kager :-) Og pøj-pøj med konkurrencen, det lyder vel nok sjovt!

    SvarSlet
  5. Ja, dine elever må have glædet sig over de skønne muffins, gætter jeg.

    Jeg X'er fingre for din brors sang. Spændende med en ny, dansk fødselsdagssang :)

    SvarSlet
  6. Den faar vi da at hoere paa din blog paa et tidspunkt ikk? Krydser fingre for at brormand vinder.

    SvarSlet
  7. Yummy, kagedag i skolen, det er dejligt. Har altid selv brugt det med kage/frugt en gang om ugen i de klasser jeg har været klasselærer.

    Håber at din bror vinder, og ser frem til at høre sangen

    SvarSlet
  8. Jeg må se, om jeg kan få lov af bror til at vise sangen på bloggen, når konkurrencen er afgjort. Det er da spændende!

    SvarSlet
  9. Jeg hepper også på din bror! De ser godt nok lækre ud de kager der!

    SvarSlet