søndag den 22. august 2010

Det var en af de gode Torvedage i går. Masser af mennesker, dejligt vejr (regnen væltede først ned senere), stegte pølser, ja alt var, som det skulle være.
Der var et hav af boder med ”lopper”, men ærlig talt, så var det meste noget værre bras. Købte jeg så slet ingenting? Jo jeg købte dette lilla sadelbetræk i voksdug, fordi det var………, ja mest fordi det var lilla.



Nu vil jeg få gang i en dejlig søndag, hvor der skal planlægges til arbejdet og nok også lige køres en hånd hen over huset.

Jeg vil ønske en dejlig søndag for dig (psst , jeg gider altså ikke mere regn, er der nogen, der vil nævne det på rette sted, hvis de har kontakter?)

13 kommentarer:

  1. Det lyder som en hyggelig torvedag, selv om det meste var noget værre bras :-) Det kender jeg godt - men det er en særlig stemning, når vejret er godt.

    Ha' en dejlig søndag, Eva, jeg skal til blogtræf.

    SvarSlet
  2. Det skønne betræk er godt at have i denne regntid.
    Her vælter det ned !

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint - og god søndag, Eva!!!!her skinner solen

    SvarSlet
  4. Flot sadelovertræk, her regner det, og vi skal ud og se yngste spille fodbold, nå som man siger det er ikke vejeret der er noget galt med, men påklædningen :0) så frem med røjser og regnjakke.

    SvarSlet
  5. Det var en god ide med det saddelovertræk syet i voksdug. Desværre har jeg nok ikke de rigtigt kontakter til tørvejr, så det kunne være jeg skulle sætte mig og sy ;)

    SvarSlet
  6. Har prøvet at sende positive tanker til vejrguderne....men det hjælper ikke :))
    Dejlig farve til sadlen......super idé :))

    SvarSlet
  7. Hei Eva, så godt å se deg igjen. ;-)
    Du sspør hva jeg skal gjøre her i Spania. Jeg skal skrive, lese, oppleve og reise til Oslo på samlinger for å ta Helsecoachutdanning i løpet av året. Er ikke det det gode liv så vet ikke jeg. ;-)

    Alt godt og god klem fra Eirin

    SvarSlet
  8. Super fint sadelbetræk... :o)

    SvarSlet
  9. Rigtig sødt betræk. En god ide til anvendelse af det skønne voksdug, som jo er næsten gratis....

    SvarSlet
  10. Ej hvor er den bare dejlig den sadelregnfrakke :) Sådan en gad jeg nu godt eje. Forstår godt du faldt for den.

    Måske er det lidt frækt at sige det, men her skinner solen fra en klar blå himmel ;)

    SvarSlet
  11. Hej Eva - håber du har fået klaret dagens forberedelse og nu er klar til at slappe af. jeg har tagget dig i en lille hjemmelavet leg - hvis du har tid&gid til at være med. KH Lisbeth

    SvarSlet
  12. Hehe, så fint regntrekk til sykkelsetet! Det likte jeg!!

    Kos deg:)

    SvarSlet
  13. Fint saddelovertræk. Det er der jo desværre brug for. Samme farve og mønster som den ekstra paraply, jeg måtte anskaffe i fredags, da jeg blev overrasket af regnvejr.
    Ja, hvem der bare havde forbindelser......

    SvarSlet