søndag den 20. juni 2010

Træt

Det sker ikke så tit, men jeg er faktisk træt, her til morgen. Rigtig træt. Vi var til en dejlig sølvbryllupsfest i går, men tog forholdsvis tidligt hjem (og ikke en dråbe spiritus...), og alligevel kan jeg mærke, at jeg er ved at nå muren. I morgen er der sidste eksamen, og så er der jo en student på tirsdag. Resten af ugen står på fester, fester, fester.

Kræfterne skal gerne lige holde til at få lavet en god plan for eksamen i morgen, så jeg har lånt denne kat lige her, hvor man kan finde et hav af billeder til fri afbenyttelse. Jeg håber, den vil se strengt på mig hele dagen.



Altså lige indtil jeg tager til koncert i Skt. Pauls Kirke.

Rigtig god søndag

7 kommentarer:

  1. Uhh, hvor jeg kender det....... Det er så irreterende med sådan en morgen :(
    Held og lykke med imorgen.....det kommer nok til at gå meget bedre end du regner med ;o)

    SvarSlet
  2. Held og lykke med i morgen :o)

    SvarSlet
  3. Håber du får styr på tingene til i morgen og pas nu lige lidt på dig selv, det lyder som et lidt stramt program du har dig!

    SvarSlet
  4. Held og lykke med i morgen. Det skal nok gå alt sammen ;)

    SvarSlet
  5. Var selv til søvnbryllupsfest i gåraftes, men kunne blive til sidste mand, da jeg ingen eksamen har.

    Skal tænke på dig i morgen. Held og lykke

    SvarSlet
  6. God søndag til dig, Eva - det lyder som et hårdt program. Vi var til havefest i går aftes, så her er vi heller ikke meget værd i dag ...

    SvarSlet
  7. Hej Eva!

    Har været væk fra bloggen i nogle dage efterhånden, så har slet ikke fået ønsket dig TILLYKKE med det flotte 10-tal. Hvor er det bare godt gået! :-)

    Rigtig god søndag, og pøj pøj med i morgen.

    Kh. Tine

    SvarSlet