onsdag den 16. juni 2010

Så kom dagen

Det er i dag, jeg skal til eksamen i samfundsfag. Aldrig i mit liv har jeg været så nervøs for en eksamen, og det er ikke en rar fornemmelse, skulle jeg hilse og sige. Men kl. 13 går det løs, så kryds venligst fingre.
Yngste skal op i fysik i dag (studentereksamensfag i 1. g), så han lavede lidt eksamensmad i går, fordi han syntes, han havde kvalme :)



Og så får I lige den færdige æresport. Det er lidt svært at fotografere, så den kommer til sin ret, men lidt kan man da godt se.:



God onsdag til jer. Jeg glæder mig til kl. 14.

13 kommentarer:

  1. Held og lykke med eksamen. God dag.

    SvarSlet
  2. Rigtig meget held og lykke, både til dig og sønnike.

    Flot æresport..Super :))

    SvarSlet
  3. Held og lykke både til sønnen og dig

    SvarSlet
  4. Jeres æresport er bare så flot - og sønnikes mad har sikkert hjulpet på kvalmen ... ;)

    Jeg krydser fingrene for dig, Eva - pøj pøj!

    SvarSlet
  5. Held og lykke, Eva - det skal sgu nok gå! Skøn eksamens-mad i øvrigt - hvis ikke man havde kvalme sku man da nok få det bagefter sådan en gang død indianer m. prutte-løg ;-) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  6. Jeg krydser fingre for dig :-)

    Randi

    SvarSlet
  7. Held og lykke jeg krydser alt hvad der kan krydses kl. 13.00... :0)

    SvarSlet
  8. Jeg ønsker deg virkelig lykke til, og skal sende varme tanker mellom 13 og 14. ;-)

    Alt godt med klem fra Eirin

    SvarSlet
  9. Jeg håber, det er gået godt for dig.
    Nu er al nervøsitet forhåbentlig væk :)

    SvarSlet
  10. Nu er klokken over 14, og jeg håber at det gik godt :-)

    SvarSlet