søndag den 4. april 2010

Gys!


Jeg er blevet færdig med Postkortmorderne som lydbog, og hold op, hvor har den været spændende. Faktisk fra første til sidste side! (Eller hedder det fra start til slut, når det er en lydbog?) Slutningen......, nej I må altså selv læse den. Den kan anbefales.
Nu skal jeg i gang med en ny,- måske Ida Jessens Børnene. Jeg kigger på netlydbog.dk og vælger. Det er en sand guldgrube.
Indtil jeg kommer i gang med en bog, vil jeg høre et par afsnit af "Besøgstid" fra DR´s podcast. For der skal lidt i ørerne, når jeg skal ud at motionere om lidt.

Glædelig påskedag.

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at læse, og du også har fornøjelse af podcasts - for det er da genialt :-)
    Jeg har desværre ikke selv læst eller hørt Postkortmorderne, men jeg må ind og kigge på netlydbog.dk.
    Tak og glædelig påskedag også til dig!

    SvarSlet
  2. Ang. Ramsløg , jeg skal til lolland imogen til Påskefrokost, og der ved jeg et sted der er ramsløg og det skal jeg plukke :0) jeg bruger dem til salt, skønt skønt, fortsat god påske.

    SvarSlet