fredag den 2. april 2010

Fødselsdag i huset

Jeg har været tidligt oppe for at finde flag frem og dække bord. Gemalen har fødselsdag, og han er såmænd allerede draget på arbejde. Men han nåede et rundstykke, blødkogt æg og en stor pakke med (tiltrængt) tøj.



Den fine flagranke, som jeg købte på Julemarked i Ridehuset er også kommet op.



Nu er der jo så en dejligt lang dag til læsning og skrivning.
I aften skal vi ud at spise, så der skal ikke tænkes på aftensmad. Det skal nok blive en god, lang fredag,- eller langfredag, som det jo også er i dag.
Mon ikke de fleste har gode planer for dagen? Det håber jeg for dig, i hvert fald.

5 kommentarer:

  1. Tillykke med din mand :-) Sådan en dag alene holder jeg meget af, hvor man kan glæde sig til at være sammen igen.
    Dejlige billeder fyldt med påske og lykønskning ...

    SvarSlet
  2. Tillykke med din mand ! Håber I alle får en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  3. Jamen tillykke med ham da...jo, jo jeg er glad for det er en lang fredag, her står den stadig på rapporter og en synopsis til eksamen... Og dermed er overspringshandlinger forbudt (tøhø)

    SvarSlet
  4. Tillykke med gemalen.
    Her er der ingen (faste) planer - blot en lang to do-liste, der bl.a. indeholder punkter som at læse min bog, rive plænen, opvask, oprydning af kælder.

    SvarSlet
  5. Gratulerer med mannen, kos dere :)

    God påske til deg, klem!

    SvarSlet