søndag den 11. april 2010

Det var så den lørdag

Det var så det sidste dansk-seminar i går. Jeg fandt da ud af, at vi godt nok har været omkring en del, men at der ikke er ret meget af det, jeg har "lært". Endnu. Jeg må jo være flittig med bøgerne indtil de to eksamener, så det kan komme til at hænge fast.
12 timer på farten, og se så, hvad jeg vendte hjem til:



Fisk, pasta (og så var der også asparges, løg og broccoli i wok, men yngste insisterede på, at det var hans tallerken, der skulle foreviges, og dér var der ikke "plads til" grønsagerne)



Jordbær til dessert var der også. Jo, jeg skal ikke klage.
Nu håber jeg så, at solen vil skinne i dag, og give mig en halv time i en liggestol, så jeg kan opbygge lidt d-vitamin i kroppen.
Først skal der lige løbes en tur, og rettes en stor stak matematikopgaver.
Jeg ønsker alle en god søndag.

5 kommentarer:

  1. Tak i lige måde Eva
    Sådan en løbetur giver nok energi til matematikopgaverne. Her skinner solen, det håber jeg også, den gør hos dig :-)

    Hvor lang tid er der til, at du er færdig som lærer? Du er sej sådan at gå i gang med en anden uddannelse :-)

    SvarSlet
  2. Du har haft en lang dag ! men sikke et måltid :-)
    Håber du har tid til at slappe af og gøre helt hvad du har lyst til i dag :-)

    SvarSlet
  3. uhm lækkert ser det ud. Jeg har lige invisteret i løbesko i går, så nu vil jeg også i gang.

    SvarSlet
  4. Det ser godt nok lækkert ud....god søndag til dig

    SvarSlet
  5. Uhm, lækre sager du vendte hjem til! God søndag til dig - jeg håber du får tid til at nyde solen i en liggestol :-)

    SvarSlet