tirsdag den 9. marts 2010

Trommehvirvel

Så er der trukket lod i min give away. Hvor er jeg overvældet over, at så mange har villet være med. Tusind, tusind tak for søde kommentarer. Og velkommen til alle de nye læsere, der har meldt sig under fanerne.
Jeg ville så gerne sende jer alle en pakke, men det går jo ikke. For ikke at skuffe så mange, har jeg alligevel valgt at udvide præmierækken med to gange to karklude. Så der er trukket lod om 1 gang grydelapper, tre karklude og to gange to karklude.

I vil vel gerne vide, hvem der vandt:

Grydelapperne gik til Losarinas mor.



De tre karklude gik til Frøkenfiil.
To karklude til Majline og til Mette B.



Tillykke til jer 4. Vil I sende mig jeres adresse, så jeg kan sende jer en lille pakke?
Og så må vi da snart have en ny give away. Jeg skal lige hvile hånden efter at have klippet SÅ mange lodder.
God tirsdag.

7 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige vindere :-)

    Randi

    SvarSlet
  2. heldige asener :-) De karklude ville jeg godt ha haft fingre i :-) Tillykke, tillykke til de udvalgte fire. KH Lisbeth

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er jeg glad for at have vundet 2 af de fine og skønne karklude. Jeg glæder mig til at have dem liggende til pynt og brug i mit køkken.
    Klem fra
    Mette

    SvarSlet
  4. Øv altså, jeg ville nu godt have haft fingerne i de gevinster, men et stort tillykke til vinderne:-)

    SvarSlet
  5. Eeeeeeej, hvor fantastisk. Dejligt med lidt held i sprøjten - og de er så fine dine "klude". Jeg en mail med det samme. Kh. Lone

    SvarSlet