søndag den 21. marts 2010

Søndagsglæder

I dag skal jeg nyde, at jeg fik sendt en (forhåbentlig) færdig samfundsfagsopgave i går. Så mangler jeg en mere inden 1. maj,- ud over "de danske", som vi jo også kæmper med.
Jeg skal også besøge grauballemanden. Århus Pigekor og Vokalensemblet Gaia skal synge på Moesgård Museum kl. 15, og jeg vil lige benytte lejligheden til at kigge lidt på museet. Jeg må indrømme, at jeg ikke har været der i mange, mange år.
Og så er der "søndagsmiddag", - det ser ud til, at vi må undvære ældste søn, der er en tur i København, men datter og kæreste kommer forbi. Hyggeligt.



I går var vi inviteret til middag. Der var dækket fint op, lavet tre retter lækker mad og snakken gik. Desværre gik mit kamera også, men jeg nåede da at få et billede af de NYE KARTOFLER, som altså smagte så dejligt. Tak for en skøn aften.

God søndag (og prik lige til mig, hvis vi mødes på Moesgård)

3 kommentarer:

  1. Nye kartofler!!!! Uhmm....
    Hav en rigtig god søndag - håber du når det hele. Lyder som et intenst program;-)

    SvarSlet
  2. Du får da travlt !
    NYE kartofler :-)

    SvarSlet
  3. takk for komentar på bloggen min :) Artig når folk setter spor etter seg. Middagen hørtes NYDELIG ut.. Og teppet ditt ser kjempe flott ut. Liker fargene dine :)
    Ha en super ny uke :)

    SvarSlet